יורדים מהעץ?

משבר דודי אמסלם: זה התיק שבסביבתו של נתניהו שוקלים להציע לחבר הכנסת המאוכזב

אחרי שהצעות שונות נדחו על ידי חבר הכנסת המאוכזב שפתח במתקפה נגד נתניהו, בסביבת ראש הממשלה שוקלים להציע לו משרה במשרד שבו חשק • ברקע טענות לגזענות מצד אמסלם - "רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים, אנחנו הספרדים לא נושפל" (פוליטי)

נתניהו ואמסלם (צילום: Miriam Alster/Flash90)

חבר הכנסת דודי אמסלם, הנמצא בימים האחרונים בעימות מול ראש הממשלה נתניהו, יקבל תפקיד שר במשרד המשפטים לצדו של לוין? לפי הדיווח היום (שני) ב'ישראל היום', בסביבת ראש הממשלה שוקלים את ההצעה. בנוסף שוקלים להציע לאמסלם אף את תפקיד השר המקשר בין הממשלה לכנסת.

אתמול דווח כי בסביבת נתניהו טוענים כי הוצע לו להיות שר החוץ בחצי הראשון של הקדנציה אולם הוא דחה את ההצעה כי התעקש לקבל את תפקיד יושב ראש הכנסת או את תפקיד שר המשפטים. האם כעת נתניהו התקפל?

בתגובה אמרו אתמול ל'מעריב' בסביבת חבר הכנסת אמסלם כי "הכל קיים רק בתקשורת. אם יש לראש הממשלה הצעה עבור אמסלם - הוא יודע הכי טוב מכולם, איך להגיע אליו".

במוצאי השבת האחרונה תקף שוב חבר הכנסת דוד אמסלם את יו"ר מפלגתו, ראש הממשלה נתניהו - מתקפה שניה נגדו אחרי המתקפה סמוך לכניסת השבת. בציוץ שפרסם כתב אמסלם: "נבחרתי למקום 4 בפריימריס ע״י אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים.

"את אף אחד לא עניין הסגנון כאשר זה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה?!"

ביום שישי האחרון, אחרי שנעדר מהצבעות בכנסת השבוע בנימוק כי הוא חולה, יצא דודי אמסלם אל כמה תומכיו שהגיעו להפגין בעדו מתחת לביתו.

אמסלם התקבל בשירת 'דודי מלך ישראל', וקריאות כי הוא ראש הממשלה הבא. אמסלם פרסם זאת בפייסבוק, בלי להתייחס לדברים שנשא בפניהם, וכתב: "ריגשתם. אין מילים בפי, זה לא מובן מאליו- מעריך ואוהב אתכם מכל הלב. רק יחד, למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל- נעשה ונצליח".

לתומכיו אמר אמסלם: "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם. לא משפילים את דוד אמסלם ולא את כל האמסלים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז ממנה".

"אני בבית שלי, דודי אמסלם, גדלתי בליכוד, אני הכי וותיק מרוב חברי הסיעה. אני בליכוד כילד מגיל 15- אני לא נמצא בדרג ב' בדמי מפתח אצלי בבית - מי מנהל אותם?".

"רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים ואנחנו צריכים להתנצל שיצאנו מקום רביעי? זו כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא היתה כדוגמתה גם אמרתי לו את זה", תקף. "עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם והליכוד ולכן נמשיך לעבוד בשביל עם ישראל".

הוא טען להפלייה על רקע עדתי: "הייתה כאן השפלה מכוונת, אנחנו הספרדים לא ישפילו אותנו, אף אחד, אף פעם. את בני עדות המזרח אף אחד לא ישפיל, גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר