עם דגלי אש"ף

חרדים קיצונים נכנסו לפגוש בכירים בג'נין: הפלסטינים לא התרגשו

זו לא הפעם הראשונה שקיצוני שכונת מאה שערים בירושלים מעוררים פרובוקציה. הם נפגשו בעבר באיראן עם הנשיא דאז מחמוד אחמדינג'אד, הם מניפים דגלי אש"ף בריש גלי, אולם היום, הפרו כמה מהם צו אלוף ונכנסו לשטח A - ג'נין (חרדים)

איצלה כץ | כיכר השבת |
אנשי 'נטורי קרתא' עם דגלי אש"ף בג'נין (צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

בניגוד לחוק: משלחת של תושבי מאה שערים, הנמנים על הקיצוניים שב'נטורי קרתא', נכנסו הבוקר (שני) למחנה הפליטים בג'נין תוך שהם מתעטפים ומניפים דגלי אש"ף.

חברי המשלחת נפגשו בכניסה למחנה הפליטים עם בכיר הג'יהאד האיסלאמי - מהאר אל-אחרס. אל-אחרס שיבח את נציגי ה'נטורי קרתא' על התנגדותם הברורה והמפורשת לציונים ולציונות.

כזכור, לפני למעלה מעשור, יצאה משלחת נרחבת ממאה שערים למדינת האויב הכי מיליטנטית לישראל - איראן. חברי המשלחת אז נפגשו עם הנשיא האיראני מכחיש השואה מחמוד אחמדינג'אד והתחבקו עמו לעין המצלמות. התיעודים שהגיעו אז מאיראן עוררו סערה רבה בתקשורת הישראלית ואף בתקשורת העולמית.

מבחינתם של אנשי ה'נטורי קרתא', הם בסך הכל ממשיכי דרכו של הרב יוסף חיים זוננפלד זצוק"ל, שיצא עם דגל לבן במלחמת השחרור כאשר ירושלים העתיקה נפלה בידי הירדנים. הגרי"ח זוננפלד שחשש מטבח המוני שיבצעו הירדנים בתושבים, הגיע בפני מפקד הלגיון הירדני עם דגל לבן והבהיר בפניו כי התושבים החרדים אינם ציונים.

אולם, בצה"ל לא מתרגשים מכוונותיהם של הקיצוניים. עם הגיע התיעודים המקוממים מג'נין, מיהרו בצה"ל להבהיר כי חברי המשלחת הפרו צו אלוף האוסר על ישראלים להיכנס לשטחי A, בהם מחנה הפליטים בג'נין. בצה"ל טוענים כי ימצו עם העבריינים את החוק.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר