"משטרה חזקה"

כך התקבל השר איתמר בן גביר במטה הארצי של המשטרה • צפו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ערך היום ביקור ראשון במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים ונפגש עם סגל הפיקוד הבכיר | כך הוא התקבל (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה התכנס הבוקר (שני) בראשות המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי, לישיבה מיוחדת עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בביקורו הראשון של השר במטה הארצי של המשטרה.

בישיבה הכיר השר מקרוב את סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, ואמר: "אני לא יודע למי שוטרי משטרת ישראל מצביעים, זה לא אכפת לי. אני את המלחמות המרכזיות שלי עשיתי כדי שתהיה תוספת לשוטרים שלנו בשטח. אני מביא רוח אחרת, אני רוצה חסינות לשוטרים, שכל שוטר ידע שיש לו את הגיבוי שלי.

"רציתי לבוא עם בשורה, ויש עוד הרבה על מה לעבוד. המשטרה קטנה מדי, ואנחנו נוביל שינוי משמעותי בתנאי השכר ובכלים למשטרה. אני מבטיח לכם שאעשה הכל כדי לשפר, לתת לכם את הכלים.

"כשיש סמכות יש גם אחריות. המדיניות שלי היא מאוד ברורה, יהיה לי מאוד קשה לעבור לסדר היום על דברים שרוב אזרחי ישראל רואים אותם ולא מוכנים לעבור עליהם לסדר היום. אם אנחנו רואים מחבלים שרצחו חיילים חוגגים, אני מאמין שהחברה הישראלית לא מוכנה לראות דברים כאלה. אנחנו חייבים להעלות הילוך, ומי שמסית נגד שוטרים חייב למצוא מולו משטרה נחושה וחזקה. יש לכם את כל הגיבוי ממני להילחם בפשע ובטרור".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר: "אני קודם מברך את השר עם כניסתו לתפקיד, מברך אותו על הביקור הראשון במשטרת ישראל. בהחלט מאחל לך בהצלחה. אם אתה מסתכל, יש פה כמה מאות של שנות עבודה ושנות ניסיון בתחומים המשטרתיים ובתחומים שקשורים לשלום הציבור ולביטחון האזרחים. כל אחד פה זה עולם תוכן בפני עצמו ולאתגרים שמוצבים בפתחנו.

"אני יכול להגיד לך אדוני השר, יש פה נבחרת. יש לנו משטרה מצוינת יש לנו את אחת המשטרות הטובות בעולם. השוטרים שלנו עם מוטיבציה חדורי אמונה ובאים מתוך שליחות של להגן ולשרת ואנחנו רואים את זה בעשייה היומיומית עם כל הקשיים. האתגר הבסיסי זה קודם כל שיפור תנאי השכר של המועסקים ואח"כ אנחנו מדברים על ההתעצמות בהתאמה של המשטרה לאתגרים של מדינת ישראל. משטרת ישראל היא שובר הגלים של החברה הישראלית במדינת ישראל. אנחנו היום שובר הגלים לכל התחלואות שמתרחשות במדינת ישראל, אז יש פה קוסמים אני אומר את זה בצורה מפורשת.

"צריך לראות כרגע איך באים ומעצימים את כל מה שיש פה, ובאמת יוצאים ומנצלים את העוצמות שיש במשטרת ישראל למען אותם אתגרים שמשותפים לכל החברה בישראל".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר