מצבה קל

בחסדי שמיים: שיפור נוסף במצב האם שנפצעה מדרדור הפח

שיפור נוסף חל במצבה של הגב' מירל דז׳ילובסקי שנפצעה מדרדור הפח לפני מספר שבועות | מוקדם יותר היום הוגש כתב אישום נגד החשודים במעשה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

שיפור נוסף חל במצבה של הגברת מירל דז׳ילובסקי, שנפצעה כתוצאה מדרדור הפח לפני מספר שבועות. במהלך השבת האחרונה הייתה בחיק משפחתה בביתה - ובצאת השבת שבה לבית החולים שם אושפזה במצב קל.

כאמור, מוקדם יותר היום (שני) לאחר קרוב לחודש ימים מאז המקרה, המשטרה הצליחה להגיש כתבי אישום כנגד שני החשודים המרכזיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות יפעת פנחסי-נבו, לפני כחודש, במסגרת הפרות סדר ברחוב יחזקאל בירושלים, החליטו הנאשמים ואחרים נוספים להצית פח אשפה ולחסום באמצעותו את הרחוב.

בשעות הערב, כך על פי האישום, הגיעו הנאשמים ואחרים לפח האשפה, הציתו אותו ודחפו אותו בחוזקה ומזוויות שונות על מנת להזיזו ממקומו ולהניע אותו למרכז הכביש. אז הדרדר פח האשפה הבוער לכיוון הכביש המשופע כלפי מטה והחלק הפינתי שבו פגע בעוצמה במרכז החזה של תושבת שעברה באזור.

בעקבות המכה התמוטטה התושבת על המדרכה, והנאשמים והאחרים ברחו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם, פונתה התושבת לבית החולים שערי צדק ואושפזה בטיפול נמרץ ובימים אלו היא עדיין מאושפזת בבית החולים. בנוסף, במסגרת חקירת האירוע נמלט הנאשם הקטין משוטר שביקש אותו לחקירה מספר ימים לאחר האירוע.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, הצתה, סיכון דרכים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עורכי הדין מנחם שטאובר ועופר ארליך, המייצגים את אחד הנאשמים, מסרו: "עם הגשת כתב האישום נגד מרשנו, נקבל את חומר החקירה בתיק ונלמד אותו. אנו ננהל את ההליך בבית המשפט ולא דרך אמצעי התקשורת".

כזכור בשבוע שעבר בית המשפט האריך שוב את מעצרו של הקטין, שנעצר בחשד לדרדור הפח, המשטרה ביקשה מבית משפט להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים, אך בית משפט האריך את מעצרו ב-4 ימים בלבד.

ל'כיכר השבת' נודע כי במשטרה ממשיכים לחפש אחר מעורבים נוספים בפרשה, אך חושדים שיש סייענים שמסייעים להם להימלט מכוחות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר