יקבלו מאסר ממושך?

נפתחה חקירה נגד החרדים הקיצוניים שהגיעו לביקור בג'נין

שלושה חרדים קיצוניים ערכו ביום שני ביקור מתוקשר בעיר ג'נין ועוררו סערה. הערב נודע, כי המשטרה החליטה לפתוח בחקירה | הסעיף בו הם עלולים להיות מואשמים, כולל עונש מאסר ארוך (חדשות בארץ)

איצלה כץ | כיכר השבת |
הקיצוניים בביקור בג'נין (צילום: רשתות חברתיות, צילום מסך)

בניגוד לחוק: משלחת של תושבי מאה שערים, הנמנים על הקיצוניים שב'נטורי קרתא', נכנסו ביום שני למחנה הפליטים בג'נין תוך שהם מתעטפים ומניפים דגלי אש"ף, הערב (רביעי) כפי שדווח בכאן 11, המשטרה פתחה בחקירה.

מדובר בשלושה חרדים קיצוניים המתגוררים בירושלים ובית שמש, שהגיעו לביקור בג'נין - בשטח A בניגוד לחוק וערכו ביקור בבית של בכיר הארגון בגדה בסאם א- סעדי.

המשטרה כאמור פתחה בחקירה בחשד כי השלושה הפרו את החוק, לפי הסעיף החמור של הזדהות עם ארגון טרור, סעיף הכולל עונש מאסר ממושך.

חברי המשלחת נפגשו בכניסה למחנה הפליטים עם בכיר הג'יהאד האיסלאמי - מהאר אל-אחרס. אל-אחרס שיבח את נציגי ה'נטורי קרתא' על התנגדותם הברורה והמפורשת לציונים ולציונות.

פלסטינים מתעדים את נוכחותם של אנשי נטורי קרתא בג'נין (לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

כזכור, לפני למעלה מעשור, יצאה משלחת נרחבת ממאה שערים למדינת האויב הכי מיליטנטית לישראל - איראן. חברי המשלחת אז נפגשו עם הנשיא האיראני מכחיש השואה מחמוד אחמדינג'אד והתחבקו עמו לעין המצלמות. התיעודים שהגיעו אז מאיראן עוררו סערה רבה בתקשורת הישראלית ואף בתקשורת העולמית.

מבחינתם של אנשי ה'נטורי קרתא', הם בסך הכל ממשיכי דרכו של הרב יוסף חיים זוננפלד זצוק"ל, שנפגש עם עבדאללה מלך ירדן על מנת להבטיח התיישבות יהודית בארץ ישראל גם ללא מדינה יהודית. הגרי"ח זוננפלד הדגיש בפני המלך הירדני כי לא כל היהודים הדרים בארץ מזדהים עם התנועה הציונית.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר