"להחזיר את המשילות"

בן גביר בדרום: "מבטיח להילחם בשביל התושבים"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ביקר לראשונה בדרום מאז נכנס לתפקידו. בן גביר שהבטיח בקמפיין הבחירות שלו לטפל בפשיעה בדרום, הגיע כדי להראות את מחויבותו להבטחות (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה ודוברות המשרד)

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי הגיעו היום (חמישי) לביקור במחוז דרום.

את הביקור פתחו באזור מחלף שרה, שם הוצגו בפני השר יכולות ואמצעים של יחידות השטח במחוז דרום שכללו רחפנים, רכבי שטח ואופנועים, הפועלים בגזרת הנגב במאבק באלימות והשימוש באמצעי לחימה בחברה הערבית, בדגש לפזורה הבדואית.

בהמשך הוצגה היערכות המשטרה במתחם ביג בבאר שבע, כחלק ממבצע רחב היקף "סופה נודדת" שמתקיים במרחב נגב, במטרה לחזק את תחושת הבטחון בקרב הציבור, לצד פעילות ממוקדת כלפי יעדים בחברה הערבית להגברת המשילות.

בסיום הביקור ערך מפקד המחוז סקירה מקיפה אודות אתגרי המחוז בתחום הפשיעה, אלימות, שימוש באמל"ח והבנייה הבלתי חוקית.

בן גביר אמר בביקור: "אני מסתכל לתושבי הדרום בעיניים ומבטיח להם דבר אחד.אני אלחם בשבילם. אני מבטיח לעשות כל מה שאני יכול כדי להביא ביטחון. יש לנו משטרה חזקה שפועלת כל הזמן בשביל הביטחון, אבל הציפייה שלי מהמשטרה זה לעלות עוד כמה רמות כדי להחזיר את תחושת הביטחון והגענו היום לדרום כדי להעביר מסר ברור: להחזיר את המשילות".

ממ"ז דרום ניצב פרץ עמר אמר: "אני מברך על ביקור השר, יש למחוז דרום שוטרים מצויינים שפועלים לילות כימים במאבק בפשיעה החמורה והאלימות בכלל ובחברה הערבית בפרט. עומדים בפנינו אתגרים משמעותיים לשנת 2023 והמטרה שלנו היא לתת שירות מיטבי לאזרחים, ולחזק את תחושת הביטחון באזור הדרום למען שלומם ורכושם של כלל האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר