בחדר מגורים בבסיס

אסון בבקעת הירדן: חייל צה"ל נהרג ושלושה חיילים נוספים נפצעו מהתפוצצות רימון

דובר צה"ל התיר לפרסם כי חייל צה"ל נהרג הלילה ושלושה חיילים נוספים נפצעו כתוצאה מהתפוצצות רימון בחדר מגורים בבסיס צה"ל בבקעת הירדן • המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
צה"ל בבקעת הירדן. ארכיון (צילום: פלאש 90)

דובר צה"ל התיר הבוקר (ראשון) לפרסם כי חייל צה"ל נהרג ושלושה חיילים נוספים נפצעו כתוצאה מהתפוצצות רימון בחדר מגורים בבסיס חטיבת כפיר של צה"ל בבקעת הירדן.

על פי הודעת דובר צה"ל: "לוחם צה"ל נהרג ושלושה לוחמים נוספים נפצעו כתוצאה מהתפוצצות תחמושת בחדר מגורים הלילה בבסיס צה"ל בבקעה. לאחר מאמצי החייאה, נקבע מותו של אחד הלוחמים. לוחם נוסף נפצע באורח קשה ושני לוחמים נפצעו באורח קל".

עוד נמסר בהודעת צה"ל כי: "המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. הודעה נמסרה למשפחות הלוחמים".

מחקירה ראשנית עולה כי ככל הנראה אחד הלוחמים אסף משטח האש רימון רסס והכניס אותו אל אזור המגורים בניגוד להוראות הבטיחות של צה"ל. עוד עולה מהחקירה הראשונית כי החיילים לא שיחקו ברימון והוא התפוצץ ככל הנראה ממכה שחטף או מתזוזה לא נכונה.

בצה"ל הוחלט לעצור בשלב זה את האימונים בבסיס על להשלמת החקירה הראשונית של הטרגדיה הנוראית. יצוין כי בשלב זה בצה"ל מדגישים כי אין חשש ל'עבריינות נשק'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר