אחרי 4 ימי מעצר

איש ה'נטורי קרתא' שנפגש עם משפחת מחבל בג'נין שוחרר

בית משפט שחרר היום בתנאים מגבילים את פעיל נטורי קרתא, שביקר בבית של משפחה בג'נין בשבוע שעבר ונעצר. אלו התנאים שהושתו עליו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27א)

אחרי ארבעה ימים במעצר, בית משפט השלום בירושלים שחרר היום (ראשון) בתנאים מגבילים את פעיל נטורי קרתא שביקר בסוף השבוע בבית משפחה של מחבל בג’נין.

בהסכמת המשטרה ועורך דינו של החשוד, שחרר בית המשפט את הקיצוני בתנאים מגבילים של הרחקה משטחי A ביהודה ושומרון למשך 180 ימים, איסור יצירת קשר עם המעורבים האחרים בפרשה למשך 60 ימים, ערבות עצמית וערבות צד ג' על סך 5,000 ₪ והפקדה כספית בסך 1,000 ₪.

עורך דינו אמר בדיון: ״יש לי בעיה עם צווים שאין בהם תוקף. אין לבית המשפט סמכות לגבי שטחי A. אין לנו התנגדות לתנאים המשיב מסכים לעמוד בכל התנאים ומבקש הפחתת סכום ההפקדה, בנסיבות אלה, לא אעמוד על טענתי בעניין סמכות בית המשפט להורות על הרחקה משטחי A״.

וכזכור, לפני מספר ימים ביקרו קבוצת חרדים קיצוניים מ'נטורי קרתא' בכירים בארגון הטרור הג'יהאד האיסלמי. אחד מהם נעצר כעבור זמן קצר.

חברי המשלחת נפגשו בכניסה למחנה הפליטים עם בכיר הג'יהאד האיסלאמי - מהאר אל-אחרס. אל-אחרס שיבח את נציגי ה'נטורי קרתא' על התנגדותם הברורה והמפורשת לציונים ולציונות.

לפני למעלה מעשור, יצאה משלחת נרחבת ממאה שערים למדינת האויב הכי מיליטנטית לישראל - איראן. חברי המשלחת אז נפגשו עם הנשיא האיראני מכחיש השואה מחמוד אחמדינג'אד והתחבקו עמו לעין המצלמות. התיעודים שהגיעו אז מאיראן עוררו סערה רבה בתקשורת הישראלית ואף בתקשורת העולמית.

מבחינתם של אנשי ה'נטורי קרתא', הם בסך הכל ממשיכי דרכו של הרב יוסף חיים זוננפלד זצוק"ל, שנפגש עם עבדאללה מלך ירדן על מנת להבטיח התיישבות יהודית בארץ ישראל גם ללא מדינה יהודית. הגרי"ח זוננפלד הדגיש בפני המלך הירדני כי לא כל היהודים הדרים בארץ מזדהים עם התנועה הציונית.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר