הלילה בשומרון

במלאות 30 לפטירתו: מאחז חדש לזכר הרב דרוקמן זצ"ל

המאחז "אור חיים" הוקם לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל לקראת מלאות 30 יום לפטירתו, ועל גרעין ההתיישבות שלו נמנות 5 משפחות וגרעין של מספר בחורים, ביניהם נווה שינדלר - נכדו של הרב דרוקמן (בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

גרעין משפחות ונערים עלה הלילה לנקודת התיישבות חדשה בשומרון, בסמוך לישוב מגדלים.

המאחז "אור חיים" הוקם לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל לקראת מלאות 30 יום לפטירתו, ועל גרעין ההתיישבות שלו נמנות 5 משפחות וגרעין של מספר בחורים, ביניהם נווה שינדלר - נכדו של הרב דרוקמן שהיה מיוזמי מבצע העליה לקרקע.

לדברי חברי הגרעין, נקודת ההתיישבות שהוקמה יושבת במיקום אסטרטגי ביותר שחולש על כביש חוצה שומרון שמחבר בין הבקעה לשומרון ולמרכז הארץ, ונועדה למנוע רצף טריטוריאלי ערבי באזור.

נווה שינדלר, נכדו של הרב דרוקמן סיפר: "מיד אחרי פטירתו של סבא זצ"ל גמלה בליבנו להקים ישוב חדש בשומרון לעילוי נשמתו, מתוך הכרה והבנה שההנצחה הכי טובה של סבא היא הקמת ישוב חדש. סבא נלחם לאורך כל חייו על כל פיסת אדמה בארץ ישראל ותמיד היה לצד הנאבקים על הארץ".

"גיבשנו גרעין ראשוני של 5 משפחות שאיתם עלינו הלילה לנקודה החדשה ובעזרת ה' בהמשך יצטרפו משפחות נוספות שכבר פנו אלינו. אנו קוראים לכל עם ישראל לבוא לחזק, ולהצטרף לפעילות. המערכה על יהודה ושומרון לא נעצרת לרגע, ואנו צריכים אתכם איתנו כדי לנצח".

ידעיה שטיין ממשפחות הגרעין המייסד הוסיף: "עלינו לכאן להקים ישוב יהודי חדש כמענה להשתלטות השיטתית באזור שמובילה הרשות הפלסטינית, שגורמת בין השאר לחנק על צירי התנועה המרכזיים והישובים היהודים. השארנו את הבית המאובזר והחמים מאחור ועלינו לכאן כדי להיאחז בקרקע ולשמור עליה".

"אנו סמוכים ובטוחים שממשלת הימין הנוכחית תראה בעין יפה את נקודת ההתיישבות האסטרטגית, ובשונה מקודמתה תסייע ותתמוך בגבעה ולא חלילה תבצע מחטף של הרס ופינוי", הוסיף שטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר