הקומקום נשפך

בן תשעה חודשים נכווה ממים רותחים; מצבו בינוני

תינוק חרדי, בן תשעה חודשים, נכווה ממים רותחים בביתו בשכונת רמות בירושלים ופונה במצב בינוני לבית החולים 'הדסה עין כרם', עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Priscilla Du Preez on Unsplash)

תינוק חרדי, בן תשעה חודשים, נכווה הבוקר (שלישי) ממים רותחים בביתו בשכונת רמות בירושלים ופונה במצב בינוני לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה, מצאו את התינוק כשהוא עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון.

בני המשפחה סיפרו כי הוא נכווה ממים רותחים שנשפכו עליו מהקומקום. לאחר סיוע רפואי ראשוני הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני.

יהונתן אברהמי חובש איחוד הצלה מסר: "הענקתי סיוע ראשוני לפעוט שנכווה בפלג גופו העליון. לדברי המטפלת הוא נכווה לאחר שמשך את כבל הקומקום החשמלי שהיה על השיש והקומקום נפל ונשפך עליו. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

יעקב גולדהבר ופיני וייס מתנדבי 'צוות הצלה' סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תינוק בן 9 חודשים בהכרה מלאה, עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון, לאחר שלדברי בני המשפחה נכווה כתוצאה מקומקום מים רותחים שנשפכו עליו.

"יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן פונה ע"י אמבולנס טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני, עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופו העליון, לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר