דירה להשקעה

חסכתם עבור חתונת הילדים סכום רציני? כך תפעלו נכון

ה'שווער' נתן לכם 400,000 ש"ח, האם נגזר עליכם לעבור לצפון או לדרום? • הקומבינה הבאה תסייע לכם לקנות דירה ענקית עם אופציות ויחידות ב-400,000 שקל בלבד (נדל"ן)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 )

מכירים את הבחור ש'דורש' 700,000 שקל ובסוף הוא מקבל אותם אחרי כמה שנים? מסתבר שהוא לא הרוויח כלום. מחירי הדירות מזנקים במאות אלפי שקלים, ואם הוא היה מקבל 400,000 שקל 3 שנים מוקדם יותר הוא היה קונה דירה הרבה יותר טובה. מחירי הדירות שעלו בשנה האחרונה גרמו לכך שגם אם יש לכם סכום כסף מכובד - לא בטוח שיש לכם מה לעשות איתו...

אז נניח שיש לכם בחורת סמינר, והצלחתם לחסוך 400,000 שקל - האם יש לכם אפשרות לקנות דירה סבירה בין חדרה לגדרה? מסתבר שכן, ואם רק תדעו למנף את הכסף בצורה נכונה, ואם אתם מספיק 'חברמנים' ואמיצים כדי לעשות 'סיבוב' שיסדר אתכם בצורה מושלמת.

בואו ננסה לחשוב ביחד: אם אנחנו לוקחים סכום של 400 אלף ומוסיפים 75% אנחנו מגיעים ל1,600,000. כעת תחפשו לרכוש דירה בסכום דומה, אבל תקפידו למצוא דירה שנותרו בה אחוזי בניה כך שתוכלו לבנות ולהעלות את מחיר הדירה. לאחר שרכשתם את הדירה תוכלו לקחת הלוואה נוספת לבנייה - וזאת משום שהלוואה לבניה נמדדת על פי השמאות של הדירה לאחר התוספת ולא על פי מחירה היום, וכך תוכלו לקבל הלוואה נוספת - מעבר ל-75% מימון שכבר קיבלתם במהלך רכישת הדירה.

כעת, אם הוספתם מספיק חדרים לדירה, תוכלו לפנות לעירייה ולבקש לפצל את הדירה ל-2 דירות, וכך להעניק לבת שלכם דירה בתוספת דירת שכירות שתסייע להם במימון המשכנתא - ולקבל את החתן הכי טוב בישיבה המועדפת עליכם.

כמובן שאם אתם לא שואפים למצוא אותו, או אם יש לכם בת נוספת שאתם צריכים לחתן - תוכלו לשמור את הדירה השנייה בטאבו משותף עבור הבת הבאה שאתם מחתנים. כשתחלקו את מחיר שתי הדירות תופתעו מהמחיר הזול שבו קניתם 2 דירות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר