המהפכה בעולם כשרות הבשר למהדרין

הרב מוצפי קבע מזוזה לסניף הראשון של רשת 'בוצ'רי' בירושלים

המהפכה בעולם הכשרות למהדרין יצאה לדרך עם פתיחתם של שני הסניפים הראשונים של רשת הקצביות החדשה 'בוצ'רי'. הסניף הראשון של הרשת נפתח בשכונת פסגת זאב בירושלים (בארץ)

במעמד קביעת מזוזה כובד הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א גאב"ד בד"ץ 'בני ציון'. הסניף השני של הרשת נפתח בשכונת הר נוף. בקרוב צפויה הרשת להתרחב לכל רחבי הארץ עם סניפים נוספים.

בשנים האחרונות חל גידול הולך וגובר בדרישה לבשר איכותי בכשרות המהודרת של בד"ץ 'בני ציון' בראשות הגאון הגדול הרב בן ציון מוצפי ובפיקוחו של הרב בן סעדון. לאור הביקוש הרב הוקם ליין מיוחד בשם 'מותג הבשר' המשווק בשר טרי ואיכותי לציבור בני התורה במחירים השווים לכל נפש באיכות גבוהה ובהקפדה על כל ההידורים והחומרות לפי כל שיטות הפוסקים.

רשת הקצביות החדשה 'בוצרי' תשווק הבשרים והעופות של כשרות בד"ץ בני ציון לצד כשרויות נוספות המקובלות על ציבור בני התורה. הסניף הראשון של הרשת נחנך בשכונת פסגת זאב בירושלים. בקביעת מזוזה כובד הגאון הגדול רבי בן ציון מוצפי שליט"א. את המעמד כיבדו בנוכחותם רבנים ואישי ציבור.

אברכים אשר התוודעו לבשורה החדשה של רשת הקצביות 'בוצ'רי' הביעו סיפוק רק מהחלטה לפתוח את סניפי הרשת שתספק את צרכי הבשר של ציבור צרכני הבשר למהדרין מן המהדרין שיוכלו לרכוש את המוצרים בכשרות בד"ץ בני ציון וכשרויות נוספות.

כתובת הסניפים הראשונים של רשת 'בוצ'רי' :

פסגת זאב שדרות משה דיין 39 טלפון להזמנות: 02-536535

הר נוף רחוב חי טייב 15. טלפון להזמנות: 02-6511841

ניתן להזמין משלוחים לכל רחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר