חודש לפני חתונת בנו

אסון קשה: אב ל - 9 ילדים כשהקטן רק בן 5 נפטר מסרטן

" לפני כמה שנים גילו לאבא שלי גידול ממאיר במוח. הוא התאשפז בתל השומר והתחיל לעבור טיפולים. מאותו יום ליוויתי את אבא לכל מקום, ראיתי אותו הולך ודועך, משיר את הזקן והדרת הפנים על מיטת האשפוז, הופך לסיעודי. מאוחר יותר העבירו אותנו לבית לוינשטיין, ידענו שזו התחנה האחרונה במסע הייסורים של אבא והבאנו את הילדים להיפרד" (חרדים)

"כל התורמים יזכו להתברך באורך ימים ושנים, נחת מכל יוצאי חלציהם, בבריאות, פרנסה ברווח והצלחה בכל מעשי ידיהם" (צילום: ועד הרבנים)

אברך כבן 45 שנפטר מהמחלה הותיר אחריו 9 ילדים כשהגדולה בת 22 והקטן בן 5. בפוסט מזעזע שפרסמה בתו הבכורה היא מספרת על תקופת האשפוז בתל השומר והפרידה בבית לוינשטיין:

" לפני כמה שנים גילו לאבא שלי גידול ממאיר במוח. הוא התאשפז בתל השומר והתחיל לעבור טיפולים.

מאותו יום ליוויתי את אבא לכל מקום, ראיתי אותו הולך ודועך, משיר את הזקן והדרת הפנים על מיטת האשפוז, הופך לסיעודי. מאוחר יותר העבירו אותנו לבית לוינשטיין, ידענו שזו התחנה האחרונה במסע הייסורים של אבא והבאנו את הילדים להיפרד.

אבא ברך אותי בחתן תלמיד חכם וביקש סליחה על כל הצער והטרחה שנגרם למשפחה. למחרת הוא נפטר, משאיר אותנו לבד. 9 ילדים ואמא שבורת נפש." היא כותבת.

בעוד כחודש, תתקיים ברכתו של האב ז"ל ושרי תעמוד תחת החופה עם בחור ישיבה מבני ברק:

"אמא לא מתפקדת, העול של הבית כולו עלי ואין לי אפשרות להתארגן לחתונה. אני ממש מתחננת, אנא תעזרו לי לגייס את הסכום המינימלי שצריך בשביל לשלם לאולם, לשמלת כלה ולכל ההוצאות שמסביב, תעזרו לי לבנות בית מתוך שמחה" היא מבקשת

לעזרה הקליקו כאן>>>

באספה דחופה שכינס הגאון האדיר רבי חיים פינשטיין למען חתנים וכלות יתומים הנישאים בחודש שבט אמר:

"אין לשער את הסבל והצער שהיתומים האלו עברו, לכל הפחות נעזור להם שהם יוכלו להיכנס לחופה, ולבנות בית בישראל בכבוד, לרפא קצת את הצער והסבל שלהם.

מצוות הכנסת כלה של יתומים, יש עליה שכר עצום וכפול ומכופל פי כמה. מן השמיים כל התורמים יזכו להתברך באורך ימים ושנים, נחת מכל יוצאי חלציהם, בבריאות, פרנסה ברווח והצלחה בכל מעשי ידיהם"

בסוף דבריו הוא גם הבטיח לנסוע לקבר בנימין הצדיק ולהעתיר בתפילה על התורמים, שיזכו לאריכות ימים:

"בס"ד בלי נדר ניסע לקבר בנימין הצדיק, שהיה ממונה על קופת הצדקה ופרנס אלמנה ושבעת בניה ולכן הוסיפו לו 22 שנה על חייו. שם נתפלל שבזכות זה כל התורמים יזכו לאריכות ימים ושנים, והיה מעשה הצדקה שלום וברכה וחסד בכל העניינים."

לתרומה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר