ההסלמה מרצועת עזה

בכיר הג'יהאד חושף מי ירה את הרקטות; חמאס מפרסם תיעוד מירי הנ"מ

בכיר בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי חושף שיתוף פעולה מאחורי הקלעים בין ארגוני הטרור ברצועת עזה על מנת לירות את שבעת הרקטות ששוגרו לעבר שטח ישראל | חמאס מפרסם תיעוד של ירי טיל הנ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר שתקפו יעדי טרור ברצועה (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: חמאס)

ארגון הטרור חמאס, שעדכן מוקדם יותר היום (שישי) כי ירה טילי נ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר שתקפו מטרות טרור ברצועת עזה, מפרסם כעת את תיעוד הירי.

בתוך כך, בכיר בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, ח'אלד אל-בטש אמר כי חמאס והג'יהאד הם אלה ששיגרו אמש את הרקטות לכיוון ישראל בפעולה משולבת ומתואמת.

בדברים שנשא בעצרת בעזה, אמר הבכיר: "הזרועות הצבאיות של החמאס והג'יהאד האסלאמי הם אלה ששיגרו בצוותא את הרקטות, כתגובה על התוקפנות הישראלית במחנה הפליטים ג'נין".

בכיר נוסף בארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, דרוויש אל-ר'וראבלי, אמר גם הוא כי חמאס וארגונו הם אלה שביצעו את הירי, ואף מתרה בישראל, כי המשך פעולותיה בירושלים, בג'נין ובח'אן אל-אחמר רק יביאו להתפשטות ההתנגדות.

הבוקר התברר סופית כי 7 רקטות שוגרו במהלך הלילה מהרצועה לעבר יישובי עוטף עזה - ארבע מהן יורטו, שלוש נוספות נפלו בשטח פתוח או התפוצצו באוויר.

(דובר צה"ל)

בתגובה לשיגורים, מטוסי קרב תקפו הלילה אתר צבאי תת-קרקעי לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס הממוקם במע'אזי, במרכז רצועת עזה.

בנוסף, מטוסי קרב תקפו מחנה צבאי של ארגון הטרור בצפון רצועת עזה. המקום שימש אחד ממוקדי פעילות הטרור המשמעותיים של הארגון.

התקיפות בוצעו בתגובה לשיגור הרקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שיורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

דובר צה"ל הסביר כי התקיפות יובילו לפגיעה משמעותית במאמץ ההתעצמות וההתחמשות של חמאס.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל", הוסיפו בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר