טרור רצחני בירושלים

נשיא המדינה: "הלב נשבר, עלינו לשמור על אחדותנו"

"הלב נשבר לנוכח הפיגועים הנוראים שהתרחשו במהלך השבת בירושלים. איבדנו שבעה אזרחים ואזרחיות תמימים בפיגוע טרור רצחני", התייחס נשיא המדינה, יצחק הרצוג, לגל הטרור בירושלים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא הרצוג (צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, התייחס עם צאת השבת לגל הטרור הרצחני בעיר הבירה ירושלים ואמר כי: "הפיגועים הנוראים מזכירים לנו שוב אמת פשוטה וכואבת: יהיו אשר יהיו המחלוקות בתוכנו, מול אויבינו, המבקשים את רעתנו והקמים להורגנו - עלינו לשמור על אחדותנו".

לדברי הרצוג: "הלב נשבר לנוכח הפיגועים הנוראים שהתרחשו במהלך השבת בירושלים. איבדנו שבעה אזרחים ואזרחיות תמימים בפיגוע טרור רצחני, מי שרק קיבלו את שבת המלכה בחיק המשפחה והקהילה. יהי זכרם ברוך.

"הבוקר בבית הכנסת, כאשר קרא החזן את תפילת ׳אל מלא רחמים׳, לעילוי נשמתם של הנרצחים בפיגוע, לא נותרה עין יבשה אחת בקרב המתפללים, ואני ביניהם. לבבות כולם התרגשו יחדיו".

הרצוג הוסיף: "הפיגועים הנוראים מזכירים לנו שוב אמת פשוטה וכואבת: יהיו אשר יהיו המחלוקות בתוכנו, מול אויבינו, המבקשים את רעתנו והקמים להורגנו - עלינו לשמור על אחדותנו. מחזק וסומך על כוחות הביטחון שפועלים יומם וליל אל מול הטרור".

"אני קורא לכולם לגלות עירנות ואחריות בימים אלו. אני שולח החלמה מהירה לפצועים ומתאבל עם משפחות הנרצחים", סיים הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר