בצל הפיגועים הקשים

נס בצומת: מחבל ביצע ירי, נתקל במעצור בנשק ונמלט

מחבל ביצע ירי לעבר מסעדה בצומת אלמוג - אך אחרי שירה כדור אחד - נתקל במעצור בנשק ובעקבות כך נמלט במכונית ותועד | בצה"ל פתחו בסריקות (צבא)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד המחבלים הנמלטים (צילום: אבטחה)

בדובר צה"ל אומרים כי אירוע ירי של כדור אחד בצומת אלמוג שבמרחב חטיבת הבקעה והעמקים הוא פיגוע בו מחבל ביצע את הירי ונמלט אחרי שנתקל במעצור בנשק.

"פיגוע ירי התרחש סמוך למסעדה בצומת אלמוג שבמרחב חטיבת הבקעה והעמקים. מחבל הגיע למסעדה, ביצע ירי של כדור אחד וברח." אמר בדובר צה"ל.

עוד אמרו כי ברגעים אלה כוחות צבא ומשטרה סורקים במרחב. בנוסף, על פי הדיווח, בחסדי שמיים אין נפגעים באירוע.

מדובר באירוע טרור שלישי אחרי שני אירועי טרור קטלניים כשבראשון שארע בליל שבת, נרצחו שבעה בני אדם ובפיגוע בעיר דוד נפצעו שניים נוספים - מהם אחד במצב קשה.

אלקנה ברויער ויצחק אייזיק כץ חובשי איחוד הצלה סיפרו בצאת השבת: "בליל שבת שמענו קולות ירי ונמסר לנו על מספר נפגעים כתוצאה מפיגוע ירי בשכונה. למרבה הצער נקבע מותם של 7 בני אדם שנורו למוות - חלקם בתום מאמצי פעולות החייאה. כמו כן: בסיוע פרמדיקים ורופאים מתנדבים באיחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני במספר זירות לשלושה פצועים (נפגעי ירי).

לינור אטיאס חובשת ומתנדבת חוסן באיחוד הצלה הוסיפה: "יחד עם צוותי חוסן נוספים מהיחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הענקנו סיוע למספר רב של נפגעי חרדה, חלקם בני משפחה של ההרוגים והפצועים, חלקם נתקלו בזירות הקשות וחלקם לקו בחרדה כששמעו את קולות הירי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר