דיווחים בעולם

עם ארבעה רחפנים מתאבדים: כך ישראל לכאורה תקפה באיראן

מפעל הטילים המתקדם בעיר אספהאן פוצץ - ובעולם טוענים כי זו פעולה ישראלית. גורמים המעורים בפרטים חושפים כיצד בוצעה התקיפה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |

ב'ניו יורק טיימס' דווח הלילה כי המוסד הישראלי הוא שעומד מאחורי מתקפת המל"ט על מחסן הנשק והמתקן הביטחוני בעיר אספהאן שבאיראן.

בעיתון האמריקני צוטטו גורמי ממשל, שסברו כי הפעולה באיראן, כאמור לכאורה בידי ישראל, בוצעה בעקבות חששות ישראליות לביטחונה ולא מטעמים אחרים, כמו סיכול ייצוא הטילים האיראנים לרוסיה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בתחילת השבוע, במוצאי שבת, פיצוץ הרעיד איזור באיספהאן, בו נמצא מתקן צבאי כשעל פי הדיווחים עולה כי הפיצוץ התרחש במחסן נשק.

עוד עולה מהדיווחים האיראניים, כי איש לא נפגע, אך מידת הנזק עדיין לא ברורה וכן לא ברור אם הפיצוץ התרחש בכוונת מכוון או תאונה.

מקורות המעורים בפרטי האירוע אמרו ל'וואלה' כי התקיפה באיראן הייתה "מוצלחת והשיגה את מטרתה". עוד דווח כי התקיפה בוצעה על ידי כמה רחפנים, שפגעו מהאוויר.

צפו בתיעוד.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר