הצהרת תובע

חסם מעבר לחנות עם רכבו ונרצח על ידי שניים

משטרת ישראל פענחה את רצח יונס רג׳בי, שנדקר למוות במ.פ שועפאט בתחילת החודש. מהחקירה עולה כי המניע לרצח הוא מעשה נקמה על חסימת מעבר בכביש (חדשות משטרה)

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) מרחב קדם במחוז ירושלים, השלימו בימים האחרונים את חקירת רצח יונס רג׳בי, תושב מ.פ שועפאט, שעפ״י החשד נדקר למוות על ידי שני חשודים בשנות ה-30 וה-20 לחייהם תושבי מ.פ שועפאט, זאת בעקבות סכסוך שהתגלע ביניהם ביום הרצח.

בתאריך 5.1, התקבל במשטרה דיווח על אדם שפונה ממ.פ שועפאט לבית החולים מוקאסד בעיר, כשהוא פצוע באורח אנוש וזאת כתוצאה מאירוע אלימות שכלל ירי מנשק חם ודקירות במ.פ שועפאט, ובהמשך נקבע מותו.

כוחות משטרה של מחוז ירושלים שהגיעו למקום האירוע, החלו בחקירת הרצח ואיסוף ממצאים וראיות מהזירה. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב קדם וכבר בראשית החקירה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהות המעורבים במעשה הרצח.

באמצע החודש, החשודים ברצח שהיו בבריחה מיום המעשה נעצרו ע״י השוטרים במחסום חיזמה. לאחר מעצרם, הועברו החשודים לחקירה במשטרה.

מהחקירה במשטרה עולה, כי ביום הרצח בשעות הבוקר, התגלע ויכוח בין אחד החשודים ברצח ואחיו לקורבן על חסימת מעבר לחנות עם רכב הקורבן, שבמהלכה התקוטטו הצדדים. לאחר מספר שעות, החשודים שרצו לנקום בקורבן, חסמו את רכבו בכביש בעת שהיה עם בני משפחתו, הוציאו אותו מהרכב בכח, תקפו אותו באלימות ודקרו אותו עם מברג. בנוסף בוצע ירי מנשק חם שלא פגע בקורבן. כתוצאה מהמעשה, הקורבן נפצע באורח אנוש ולאחר מספר ימים נקבע מותו בבית החולים.

עם סיום החקירה במשטרה ולאחר שגובשה תשתית ראייתית, אתמול הוגשה נגד שני החשודים ברצח הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום. מעצר החשודים שהוארך מעת לעת, הוארך ב-4 ימים נוספים, זאת עד לתאריך- 2.2.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר