"ישלם מחיר כבד"

ביטן זועם על נתניהו: "חייבים לתת תפקיד ראוי לאמסלם"

"מגיע לאמסלם לקבל תפקיד. עם כל הכבוד לנתניהו, אם הוא לא ייתן לו - הוא ישלם מחיר פוליטי וציבורי", תקף הבוקר חבר הכנסת דוד ביטן את ראש מפלגתו - נתניהו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ביטן לצד נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

צמד 'הדוד' במפלגת הליכוד - דוד ביטן ודוד אמסלם, עדיין כועסים על ראש הממשלה נתניהו, ביטן שקיבל תפקיד של יו"ר ועדה, תקף היום (רביעי) את נתניהו וקרא לו למצוא תפקיד ראוי לחברו דוד אמסלם.

בריאיון שהעניק לגלי צה"ל, אמר: "מגיע לאמסלם לקבל תפקיד. עם כל הכבוד לנתניהו, אם הוא לא ייתן לו - הוא ישלם מחיר פוליטי וציבורי".

כזכור, הצמד שהיה בעבר מקורב לנתניהו - כאשר חתול שחור עבר בין השניים בעת הקמת הממשלה, כאשר לא קיבלו את התפקידים שרצו ואף יצאו הקלטות שהם "מפלגה בתוך מפלגה".

בין המאוכזבים שיש בליכוד, ניתן למנות את שר האנרגיה ישראל כץ שחפץ להפוך לשר החוץ ודני דנון שרצה להיות יושב ראש הכנסת. לצדם כמובן חבר הכנסת דודי אמסלם שדרש את תיק המשפטים את תפקיד יושב ראש הכנסת, ולאחר שלא קיבל אף אחד מהתפקידים בחר להישאר כחבר כנסת רגיל.

קודם להקמת הממשלה דווח בכאן, כי במהלך ישיבת סיעה של הליכוד, כמה מבכירי חברי המפלגה ביקרו את חלוקת התיקים המסתמנת. חבר הכנסת דני דנון אמר: "איזו חוצפה שלא כינסתם את הסיעה עד עכשיו, לא מקובל עלי שעשו מה שרוצים בהסכמים".

בהמשך, כך על פי הדיווח, אמסלם צעק על נתניהו: "אתה לא תפריע לי תתן לי לדבר. אתה והוא (יריב לוין, י"ג) לא תעשו מה שאתם רוצים".

לאחר מכן, אמסלם וביטן צעקו גם על ח"כ קיש: "מי אתה? אתה חושב שפה זה הוועדה המסדרת? שב בשקט!". בתגובה, השיב קיש: "אגיד מה שאני רוצה". ביטן לא נשאר חייב וסינן: "שב בשקט!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר