"לתת כוח" | תיעוד

בפעם הראשונה: אלפי שוטרים התכנסו להתפלל על המצב

לראשונה בתולדות משטרת ישראל, התאספו היום כל רבני משטרת ישראל ומג"ב בבית הכנסת של מחוז המרכז, על מנת לשאת תפילה לשלומם של הלוחמים והשוטרים המסכנים את חייהם בשביל האזרחים | תיעוד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
התפילה של השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות המצב הביטחוני ברחבי הארץ - המאתגר את הציבור הישראלי ואת כוחות הביטחון ובעיקר את שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב, שוטרים ומתנדבי המשטרה, התכנסו היום (רביעי) לתפילה המונית.

הפיגוע הרצחני שהיה בשבת בנווה יעקב חידד את הרצון של רבני משטרת ישראל בפיקודו של רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו ורב מג"ב רפ"ק הרב יצחק בלייכברד, בצורך דחוף לאחד את הנושאים בנטל הביטחוני ולחזקם בתפילה מיוחדת.

היום כאמור התאספו כל רבני משטרת ישראל ומג"ב בבית הכנסת של מחוז המרכז על מנת לשאת תפילה לשלומם של הלוחמים והשוטרים המסכנים את חייהם בכל יום וליל. אל רבני המשטרה הצטרפו אלפי שוטרים ולוחמים בכל הארץ ונשאו תפילה אל מול האתגרים הצפויים.

אלפי השוטרים קראו ביחד בשעה 13:00 את פרקי תהלים קכא, קכב בהתרגשות גדולה.

רב משטרת ישראל נצ"מ הרב רמי ברכיהו אמר לרבני המשטרה, כי הוא חש את גודל האחריות המוטלת על כיתפי השוטרים הלוחמים והמתנדבים ואת הצורך שלנו לחזק אותם בכל אתר ואתר; "עם ישראל חב חוב של קדושה וכבוד לשוטרים שמסכנים את חייהם בכל יום וליל ובכל מקום על מנת לאפשר את קיומם של חיים תקינים ברחבי מדינת ישראל", אמר הרב.

רב מג"ב רפ"ק הרב יצחק בלייכברד שיזם את תפילת ההמונים, ציין כי הוא חש גאווה גדולה להיות בין לובשי המדים המשלבים ביד אחת את ספר התנ"ך ואת משא הדורות וביד האחרת את הנשק שנועד להגן על תושבי מדינת ישראל.

הרב ציין כי בפגישותיו היומיומיות עם לוחמי מג"ב ברחבי המדינה ובעיקר במקומות העימותים הוא חש את העוצמה הגלומה בכל אחד מהם והתפילה שחברו כולם ביחד לומר בעת ובעונה אחת מוסיפה כוחות על למשימות המורכבות שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר