רפואה ברמה אחרת:

מאוחדת היא הקופה עם מס' המבוטחים הגדול ביותר בציבור החרדי

במסגרת מדד שנתי העוקב אחר דפוסי צריכת המדיה וההרגלים הצרכניים של החברה החרדית שמתפרסם בימים אלה, נקבע כי מאוחדת היא הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי • עמוס מאור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת: "נתוני ההצטרפות של השנה החולפת מוכיחים שמאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי. בכל הערים והשכונות החרדיות, נרשם זינוק אדיר במצטרפים חדשים. לקוחות מאוחדת בציבור החרדי יודעים שכקופה הגדולה במגזר, נמשיך להתפתח ולהוסיף שירותי רפואה בכל עיר ובכל שכונה" (בריאות)

(צילום: מאוחדת)

במסגרת מדד INDOX השנתי, העוקב אחר דפוסי צריכת המדיה וההרגלים הצרכניים של החברה החרדית, בהובלת דודי דרור מנכ"ל אסקריא ונתי יעקובי, מנכ"ל שופ אנליטיקס, שהתפרסם בימים אלו, עולה כי מאוחדת היא הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי, כאשר 33% מהציבור החרדי נמנים עם לקוחות הקופה.

ע"פ הנתונים שפורסמו בעיתון הכלכלי 'גלובס', לאף אחת מהקופות מלבד מאוחדת אין למעלה מ-30% מהציבור החרדי. מדובר בהבעת אמון חד משמעית של הציבור החרדי שרואה במאוחדת כקופה של הציבור החרדי.

ברבעונים האחרונים רשמה מאוחדת מספר שיא של מצטרפים בערים החרדיות וכן בשכונות בירושלים ובשכונות החרדיות בערים המעורבות. במהלך 2022, אלפים מקרב הציבור החרדי בחרו לעבור למאוחדת, ובמרבית הערים החרדיות ובכלל זה ירושלים, אלעד, ביתר, בית שמש, מודיעין עילית וביישובים נוספים, למעלה מחמישים אחוז מתושבי הערים הללו, נמנים עם לקוחות מאוחדת.

הצמיחה האדירה של מאוחדת בקרב הציבור החרדי בכל רחבי הארץ נובעת מכמה סיבות: ראשית: ההתאמה המלאה של שירותי הרפואה לצורכי הציבור החרדי, תוך תיאום מלא עם גדולי פסוקי ההלכה ורבני הקהילות בכל עיר ובכל שכונה. שנית, העובדה שמאוחדת דואגת לפתוח בכל שכונה מרפאה או מרכז רפואי שבו מקבלים תושבי השכונה את מכלול שירותי הרפואה – החל מרפואת משפחה, רפואת ילדים, נשים, טיפולי שיניים, בתי מרקחת ורפואה מקצועית במגוון רחב של תחומים – והכל במרחק הליכה מהבית.

מעבר לכך, בשנים האחרונות, הרחיבה מאוחדת את הקשר עם הרבנים בכל עיר ועיר ובכל שכונה. כחלק מהעמקת הקשר מתקבלים בכירי ומנהלי המחוזות והמרחבים, יחד עם ההנהלה הבכירה של מאוחדת במאור פנים בבתיהם של גדולי ישראל. בשנים האחרונות קיימה מאוחדת עשרות כינוסי רפואה והלכה בכל הערים החרדיות, בהשתתפות גדולי הפוסקים והמו"צים בשילוב טובי הרופאים והמומחים, כדי ללבן סוגיות רפואיות מורכבות הדורשות הכרעה הלכתית.

בנוסף, מאוחדת הייתה הראשונה שמינתה מנהלי קשרי לקוחות בכל שכונה, המעורים בחיי הקהילה ומכירים באופן אישי את לקוחות הקופה. העבודה המסורה של מנהלי קשרי הקהילה, בכל שעות היום והערב, מהווה נדבף מרכזי נוסף בהעובדה שמאוחדת היא הקופה הגדולה בציבור החרדי. מאוחדת, קופה שמכירה בכוחו של הציבור החרדי, הייתה הראשונה ששילבה בהנהלת הקופה עובדים מקרב הציבור החרדי, בשל מקצועיותם הרבה והבנתם המעמיקה בצורכי הציבור החרדי.

לצד הרחבת שירותי הרפואה ופתיחתן של מרפאות חדשות, כמו גם הוספת צוותים רפואיים למרפאות הקיימות, מאוחדת מקדמת את ערכי הבריאות בקהילה, במטרה לשמור על בריאות מבוטחיה, באמצעות שורה של קורסים, סדנאות, ימי עיון וכדו'.

עמוס מאור, סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת מציין כי "נתוני ההצטרפות של השנה החולפת מוכיחים שמאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי. בכל הערים החרדיות, מבני ברק וירושלים, דרך אלעד, ביתר, בית שמש ומודיעין עילית, ועד ליישובים הקטנים כדוגמת טלזסטון, רכסים, וכן בערי הצפון והדרום, נרשם זינוק אדיר במצטרפים חדשים. למאוחדת פריסת המרפאות הגדולה ביותר בציבור החרדי, כאשר בנוסף לזמינות, אנחנו דואגים להביא את טובי המומחים והרופאים, חלקם משמשים כמנהלי מחלקות בבתי החולים הגדולים בישראל, אשר מקדישים את זמנם לטובת לקוחות מאוחדת במרפאות השונות. לקוחות מאוחדת בציבור החרדי יודעים שכקופה הגדולה במגזר, נמשיך להתפתח ולהוסיף שירותי רפואה בכל עיר ובכל שכונה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר