הרפורמה המשפטית

הקואליציה נגד היועמ"שית: ''דווקא הם פועלים בניגוד עניינים"

ראשי הקואליציה פרסמו הודעה חריפה אחרי הודעת היועמ"שית לפיה נתניהו צריך להמנע מהתעסקות ברפורמה; "אלו שפועלים בניגוד עניינים הם דווקא אנשי הייעוץ המשפטי" (משפט, פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שיר תורם, פלאש 90)

ראשי הקואליציה פרסמו היום בצהריים (חמישי) הודעה נגד הודעת היועמ"שית גלי בהארב מיארה, אחרי שטענה כי נתניהו נמצא בניגוד עניינים ולכן עליו לא לעסוק ברפורמה המשפטית.

בהודעה שפורסמה נכתב כי "אנחנו דוחים על הסף את מכתבה של היועצת המשפטית לממשלה. פנייתה היא ניסיון השתקה בניגוד מוחלט למנדט החד-משמעי שקיבלנו מאזרחי ישראל בבחירות.

אין שום קשר בין הרפורמה המשפטית של יריב לוין, שתכליתה החזרת הדמוקרטיה לישראל, לבין ענייניו של ראש הממשלה."

עוד נכתב כי "אלה שפועלים בניגוד עניינים הם דווקא אנשי הייעוץ המשפטי. ביד אחת הם נלחמים בפומבי ובכנסת ברפורמה המשפטית שתשפיע על מעמדם, וביד השנייה הם מנצלים את תפקידם כדי לסכל אותה."

מוקדם יותר היום פורסם, כי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, שלחה אתמול מכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, והורתה לו שלא להתערב ברפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

מכתבה של היועצת המשפטית לממשלה גובש, כך לטענתה של בהרב מיארה, על רקע פניות שהתקבלו ומעלות טענות בדבר חשש לניגוד עניינים בשל מעורבותו של ראש הממשלה ביוזמות האמורות, ועל רקע תמונת מכלול יוזמות החקיקה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר