לאחר המתקפה

פיוס בין הגר"ש עמאר לשר איתמר בן גביר?

רבה הראשי של ירושלים נפגש עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בכנס מנהלי הציונות הדתית באילת והעניק לבן גביר ספר עם הקדשה ובירך אותו בהצלחה (חדשות בארץ)

(צילום: דמקה הפקות)

לאחר שנאם בכנס מנהלי הציונות הדתית של אשחר & more באילת, נפגש השר לביטחון לאומי עם רבה הראשי של ירושלים והרב הראשי לישראל לשעבר, הראשל"צ הגאון הרב שלמה עמאר, שהשתתף אף הוא בכנס. מדובר במפגש ראשון בין השניים, לאחר שלפני מספר שבועות תקף הרב עמאר בחריפות את בן גביר לאחר שעלה להר הבית.

במהלך המפגש שוחחו השניים והרב עמאר העניק ספר מתנה לבן גביר עם הקדשה מיוחדת.

בתום המפגש בין השניים ביקש השר בן גביר מהרב עמאר שימשיך להתפלל עליהם שיצליחו בכל התוכניות, מהגדולות ועד הקטנות. "סגרתי להם עכשיו את המאפיות של המחבלים. אלה שרוצחים מקבלים פיתות, לאפות חמות, כל בוקר. סגרתי. שאלו אותי האם זה מה ששר צריך להתעסק בהם? אמרתי כן. גם בדברים הגדולים וגם בדברים הקטנים. רש"י ביחזקאל אומר שעם ישראל מושפל אז ח"ו זה חילול השם. אם אנחנו ננצח את האויבים שלנו אז זה קידוש השם, שנחתור לשם בעז"ה", אמר השר בן גביר.

הרב עמאר השיב לבן גביר ואמר: "המידה של האדם היא בדברים האלה. בגדולים כל אחד עושה השתדלות. השם יעזור שתכוונו ברוח נכונה מאיתו יתברך. 'ורוח נכון חדש בקרבי'. השם ייתן לך ברכה וחיים טובים".

כזכור, במכתב שהוציא הרב עמאר לאחר עלייתו של בן גביר להר הבית כתב: "רבים פנו אלי לאמר שהיום נכנס שר להתפלל בהר הבית, ושאלו לדעתי ותמהתי ועוד אתמה איך שר בישראל שומר תורה ומצוותיה מפר בפרהסיא פסק דין תורה של כל מועצות הרבנות הראשית, שיצאו בעקבות רבותינו גדולי הדור ופוסקי הדור, לקדושים אשר בארץ המה, ויבלח"ט אשר חיים עדנה, שפסקו על פי דין תורתנו הקדושה: שאסור ליכנס להר הבית איסור גמור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר