ביזיון מדיני

יעל גרמן לא קיבלה את פני נתניהו: "איני רוחשת לו כבוד"

אחרי שהתפטרה מתפקידה כשגרירת ישראל בצרפת במחאה נגד הממשלה החדשה, המינוי הפוליטי של יאיר לפיד לא קיבלה את פני נתניהו בשדה - בעקבות בקשה של לשכת ראש הממשלה (מדיני)

(צילום: Miriam Alster/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש לביקור מדיני בצרפת, אך שגרירת ישראל במדינה, יעל גרמן, לא קיבלה את פניו בשדה התעופה, כנהוג.

הרקע: בקשת לשכת נתניהו כי היא לא תהיה במקום, בשל התנהלותה של אשת 'יש עתיד', מינוי פוליטי של יאיר לפיד לתפקיד, שהתפטרה מתפקידה במחאה נגד הממשלה הנבחרת בישראל.

מלשכתו של ראש הממשלה, שנחת אמש בבירה פריז, נמסר כי גרמן התפטרה לפני כחודש וכי היא "אינה מייצגת את מדינת ישראל".

בלשכת נתניהו הסבירו כי התפטרותה הגיעו לאחר ש"התבטאה באופן פוליטי חריג ולא מקובל, שאינו הולם שגריר". זאת ביחס למכתב התפטרותה, בו כתבה: "לא אוכל לעשות שקר בנפשי ולייצג מדיניות השונה מכל מה שאני מאמינה בו".

בחשבון הטוויטר שלה כתבה גרמן: "במהלך השיחות שלי עם נציגי רוה"מ בפאריס כהכנה לביקורו כאן, הבהרתי כי אני רוצה שהביקור יצליח ואעשה כל הנדרש לכך".

"עוד הוספתי כי אם ראש הממשלה לא ירצה בנוכחותי במהלך הביקור-פשוט לא אגיע. אתמול אחה"צ קיבלתי ידיעה מלשכת רוה"מ בירושלים, שביקשו שלא אהיה נוכחת היום בקבלת הפנים בשדה. כיבדתי את ההנחיות מירושלים ולא הגעתי הערב לשדה התעופה לקבלת הפנים הרשמית".

"עד כאן העובדות הפשוטות ומכאן, החלה מכונת הרעל בפעולתה ואני הפכתי אשמה בזלזול בראש ממשלה נבחר. כשלטענתם אני זאת שהחלטתי ובחרתי להחרים את קבלת הפנים של ראש הממשלה".

עוד כתבה השרה לשעבר מטעם מפלגת יש עתיד: "למען הגילוי הנאות, עלי להבהיר כי איני רוחשת כבוד לראש ממשלה שיש לו 3 כתבי אישום פליליים, אך אני רוכשת כבוד למדינה האהובה שלי ולא הייתי פוגעת בכבודה, אילולא הורו לי שלא להגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר