שבוע אחרי

דיווח בלבנון: עוד אזרח חצה את הגבול מישראל ללבנון

על פי דיווחים המגיעים בשעה האחרונה מלבנון, ישנו אדם נוסף שחצה היום את הגבול מישראל למדינת האויב - לבנון | האזרח נעצר על ידי הכוחות הלבנוניים ונלקח לחקירה | בשבוע שעבר חצה ערבי-ישראלי את הגבול (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גבול ישראל לבנון (צילום: שאטרסטוק)

ביום שני שעבר דווח על ערבי ישראלי, שחצה את הגבול בצפון ונכנס ללבנון, הערב (ראשון) מדווחים כלי התקשורת בלבנון, כי עוד אדם מישראל חצה את הגבול.

על פי הדיווח, האדם שנכנס היום ללבנון, עשה דרך דומה לזה שנכנס בשבוע שעבר והוא חצה את הגבול בדרך עמק מראג' עיון, האדם שנכנס ללבנון - שפרטיו טרם ידועים, נלקח לחקירה על ידי המודיעין הלבנוני.

בצה"ל טרם מסרו תגובה רשמית לאירוע וההערכה היא כי הם גילו על המעבר רק בדיעבד. רק כחצי שעה לאחר הפרסום, דובר צה"ל מסר: "אלמוני חצה מוקדם יותר היום את גדר הגבול משטח ישראל ללבנון. פרטי האירוע בברור".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת' בשבוע שעבר, אזרח ישראלי ערבי, נכנס ללבנון ונעצר על ידי המודיעין הלבנוני, על פי הדיווחים בלבנון, אותו אדם שינה את גירסתו מספר פעמים, ואף טען כי הוא פלסטיני ממחנה פליטים, שכעת חזר למקום הולדתו - לבנון.

כוחות הביטחון הלבנוניים העריכו כי מדובר באדם המעורער בנפשו, ותכננו להשיב אותו לישראל, לעת עתה, למרות הציפיות הוא טרם הוחזר, ונעשים מאמצים בתיווך יוניפ"ל להשיבו לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר