תל נוף

תאונה מחרידה ליד בסיס חיל האוויר: שתי צעירות נהרגו

בתאונה קשה שהתרחשה הבוקר ליד בסיס חיל האוויר, מותה של צעירה נקבע במקום, ומותה של צעירה נוספת נקבע כעבור כשעה בבית החולים (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה, הבוקר (צילום: זק"א)

תאונה קשה התרחשה מוקדם יותר היום (שני) בכביש 4103, סמוך לבסיס חיל האוויר בתל נוף. שתי צעירות בנות 20 נהרגו בתאונה ועוד אחת נפצעה באורח קל.

בתאונה היו מעורבים שלושה רכבים, כוחות החירום וההצלה שהוזעקו למקום, העניקו סיוע ראשוני לשלותן ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה של אחת מהצעירות במקום.

הצעירה שנפצעה באורח אנוש - מותה נקבע כעבור שעה קלה בבית החולים קפלן ברחובות לשם היא פונתה. צעירה נוספת בת 25, נפצעה ומצבה מוגדר קל.

יוני עוזיהו חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירת תאונה קשה וחזיתית עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נאלצו לקבוע מותה בזירת התאונה של נהגת רכב כבת 30 עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן: הענקנו סיוע ראשוני לנהגת רכב נוספת שנלכדה ברכבה במצב קשה וחולצה מהרכב ע"י צוותי הכיבוי".

יהונתן עוזיהו, חובש איחוד הצלה שהיה הראשון להגיע ולטפל בזירת התאונה הקשה

פרמדיק מד"א יהודה בן אברהם סיפר במקום התאונה: "כשהגענו, ברכב אחד הייתה נהגת מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות בדיקות רפואיות שביצענו בה נאלצנו לקבוע את מותה במקום. ברכב השני, שהיה בשטח פתוח לצד הכביש, נמצאה מטופלת נוספת במצב קשה. לאחר הרדמה והנשמה היא פונתה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. פצועה שלישית שהייתה במקום, פונתה אף היא במצב קל לבית החולים ברחובות".

יצחק הומינר ראש צוות רחובות בזק"א סיפר: "הגענו לזירת תאונת דרכים עם מעורבות של מספר כלי רכב בקינימטיקה קשה. צוות מד"א פינה מהמקום מספר נפגעים בדרגות פציעה שונות וקבעו את מותה של צעירה כבת 25, מותה של צעירה נוספת נקבע בבית החולים. מתנדבי זק"א טיפלו בגופת ההרוגה ובכל הקשור לכבוד המת ואיסוף הממצאים בזירה. נסיבות התאונה נחקרות ע"י המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר