האבא משחזר

הילד החרדי נפצע קשה מנפילת עץ בסערה; "חרחר ולא זז"

שעות אחרי שפונה לבית החולים במצב קשה, אביו של הילד מלאכי שפירא בן ה-11 משחזר את רגעי האימה מחוץ לבית המדרש בתל מונד (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מלאכי והעץ שקרס (צילום: איחוד הצלה ובאדיבות המשפחה)

מצבו של הילד מלאכי שפירא, בן למשפחה חרדית מתל מונד, שנפגע אמש בסערת ה"ברברה" המכה בישראל, מוסיף להיות קשה. אביו שחזר היום (שלישי) בשיחה עם Ynet, את מה שהתרחש.

"זה היה מראה מזעזע", סיפר האבא. "הבן הקטן היה איתי ואמרתי לו שיקרא למלאכי כדי שאתן לו שיעור, הבן יצא ולאחר דקה חזר נסער ואמר לי שמלאכי שוכב על הכביש מתחת לענף ולא זז. יצאתי מיד החוצה וראיתי אותו שוכב מתחת לענף גדול כשהוא מחוסר הכרה ומחרחר. צעקתי לו והוא לא ענה, מיד הזעקתי אמבולנס".

האבא הוסיף וסיפר: "הוא לא זז, הייתי מאוד מודאג. חששתי שאני הולך לאבד אותו. הילד בא ללמוד בבית מדרש וזה מה שקרה לו? היה גשם, סופה. לא היה קל לעבור את זה, מאוד קשה. העץ שקרס היה בגובה של עשרות מטרים.

"תושבים אמרו לי שהם התריעו על הסכנה שהעץ יקרוס. הם אמרו לי שהיה שם אגרונום וכרתו כמה ענפים. זה לא היה מספיק ועכשיו בגלל שלא טיפלו בעץ כמו שצריך הבן שלי במצב קשה. אני מבקש מכולם להתפלל בשביל הבן שלי".

ניב בוחבוט, ראש סניף איחוד הצלה לב השרון ונהג אמבולנס של איחוד הצלה, שטיפל בילד מסר: "לדברי עוברי אורח חלק מהעץ קרס (עקב הסערה) ופגע בילד בעוצמה. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן פיניתי אותו בליווי שני פרמדיקים של איחוד הצלה לחדר הטראומה של בית החולים בלינסון כשמצב בשלב זה מוגדר קשה".

שמו של הילד בן ה-11 מלאכי בן רעות, לרפואה שלימה בתוך כל שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר