הפוליטיאים מגיבים

"משפחות הלבושים לבן לכבוד שבת מתבוססים בדמם"

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע המזעזע בצומת רמות בירושלים, מבטיחים לקדם חקיקה נגד משפחות מחבלים ודורשים לאשר בנייה ליהודים בארץ ישראל (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "רגע לפני כניסת השבת, וליבנו דואב בכאב נורא כשמחבל מתועב גדע את חייהם של ילד קטן ובחור צעיר בפיגוע דריסה בירושלים. יחד עם כל עם ישראל, אני כואב את כאב המשפחות ומתפלל לרפואת הפצועים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע בירושלים. קיימתי הערכת מצב ביטחונית והנחיתי לתגבר כוחות, לבצע מעצרים ולפעול מייד לאיטום בית המחבל והריסתו. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. אני מצדיע לשוטרים שחיסלו את המחבל בזירה. התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בכל העוצמה ולהעמיק עוד יותר את אחיזתנו בארצנו".

השר יצחק גולדקנופף: "ערב שבת קשה וכואב כשמחבל בן עוולה חדור שנאה ורוע פוגע באזרחים תמימים ובילדים קטנים במטרה לרצוח נפשות. אני מבקש מאחינו בית ישראל לעצור לרגע את ההכנות לשבת ולשאת תפילה לרפואת הפצועים. אני מודה לכוחות הבטחון שניטרלו את המחבל. אסור לתת לטרור הפלסטיני להרים ראש, יש לנהוג ביד קשה ובתקיפות מול המפגעים ושולחיהם".

השר חיים ביטון: "הלב נקרע לראות משפחות עם ילדיהם הלבושים כמלאכים בלבן לכבוד השבת מתבוססים בדמם, כשמחבל ארור צמא דם גדע את חייהם ברגע. תנחומיי למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואתם של הפצועים. שבת היא לי מלזעוק ורפואה קרובה לבא".

השר מאיר פרוש: "אני מזועזע מהדיווחים המגיעים מזירת הפיגוע הקשה בירושלים. מחבל נתעב שמחפש לרצוח ילדים ומשפחות רגע לפני שבת קודש. כיהודים אנחנו נדרשים לחשבון נפש, כשלוחי ציבור אנחנו מחויבים להחזרת הביטחון לרחובות".

השר בצלאל סמוטריץ': "כואב כואב כואב. האחריות כבדה ומדירה שינה מעיניי. מתחייב לעשות הכל, אבל הכל, כדי להביא בעזרת השם ביטחון לאזרחי ישראל. ‏יש לנו עסק עם מפלצות שמזכירות לנו שוב ושוב מי האויב האמיתי שכולנו חייבים להיות אחים ומאוחדים במלחמת החורמה נגדו. במאבק חסר פשרות בטרור, בצעדים קשים נגד תומכיו, ובתנופת בניה ופיתוח אדירה בכל מרחבי ארצנו שתבהיר לאויב שהוא לעולם לא ישיג את מטרתו לגרש אותנו מארצנו".

השר יריב לוין: "מזועזע מפיגוע הטרור הנורא בירושלים. מחבל שפל רוצח באכזריות בלתי נתפסת יהודים שכל חטאם היה היותם יהודים. אני שולח מעומק לבי תנחומים למשפחות הנרצחים, ומאחל החלמה לפצועים".

השר יואב בן צור: "ערב שבת קודש, הטרור הרצחני שוב מכה בנו בעוצמה ואכזריות נוראה. ‏הלב שותת דם ממאן להכיל את גודל המראות הקשים מהפיגוע האכזרי בירושלים, קורבנות קדושים וטהורים, שנרצחו בדם קר ע"י מחבל נתעב ואכזר".

ח"כ צבי סוכות: "הלב מתרסק מול מראות הפיגוע בירושלים. שוב נפגעו יהודים רק כי הם יהודים ובמשמרת שלנו. מתפללים לשלום הפצועים".

ח"כ זאב אלקין: "ושוב פיגוע נוראי בעיר שלנו. המחבל פוגע במכוון בילדים קטנים. הדם רותח. נדרשים צעדים מיידיים ונחושים כנגד הטרור המרים את ראשו בירושלים. נגבה כל צעד אמיתי ונחוש מול הטרור של המרצחים. מול האויב ומול הטרור כולנו קיר הברזל של עם אחד ומאוחד, למרות כל המחלוקות הקשות שבינינו".

ח"כ אביגדור ליברמן: "פיגוע קשה בירושלים לפני כניסת השבת. מחבל נתעב רוצח אזרחים תמימים - מבוגרים וילדים. ההרתעה ותחושת הביטחון חייבת לשוב לכל חלק במדינה, אסור להמשיך ולהיכנע לטרור. אני שולח את תנחומיי למשפחות הנרצחים ומייחל להחלמה מהירה של הפצועים".

השרה אורית סטרוק: "פיגוע אכזרי נוסף בירושלים, והלב נקרע מהכאב, ונדהם מחדש מהאכזריות. מול הרצחנות וההסתה, חובתנו להבהיר למחבלים שהטרור לא משתלם. מאד מאד לא משתלם".

יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ: "שוב נקרע הלב, שוב דם שנשפך. התגובה לחיות האלה צריכה להיות קשה ומרתיעה, ללא רחמים, לא יתכן שאין בהם שום פחד. בשבוע הבא נגיב בסיום החקיקה על גירוש ושלילת אזרחות למחבלים, ומי שמתכוון להתנגד מוזמן להסביר את זה למשפחות השכולות. האחריות למנוע את הפיגוע הבא היא עלינו, לא על אף משפטן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר