"אבא, לא נראה אותו יותר?"

ח"כ ארז מלול: "המראות והדם בפיגוע לא עוזבים אותי" | צפו

ח"כ ארז מלול, המתגורר בסמוך לזירת הפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים, משחזר את הרגעים הקשים שלאחר הפיגוע והשיחה המצמררת עם בנו שלמד עם יעקב ישראל הי"ד שנרצח בפיגוע • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בפתח הדיון בוועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, שחזר ח"כ ארז מלול, המתגורר בסמוך לזירת הפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים, את הרגעים הקשים שלאחר הפיגוע והשיחה המצמררת עם בנו שלמד עם יעקב ישראל פלאי הי"ד שנרצח בפיגוע.

"אני גר ממספר מטרים מהפיגוע", סיפר ח"כ מלול לחברי הכנסת: "איך ששמעתי את הסירנה הראשונה - רצתי, לנסות לעזור, היו שם כבר המתנדבים הראשונים שאני קורא להם מלאכים, גם כוחות המשטרה שגם להם מגיע יישר כוח גדול".

לדבריו: "המראות והדם לא עוזבים אותי, כנראה לא יעזבו אותי הרבה זמן. לצערי הילדים (שנרצחו. י-כ) לומדים עם הילדים שלי, היום הבן שלי בגיל שש אמר לי 'תדע לך, הילד הזה בחיים לא הוא הרביץ. אבא, לא נראה אותו יותר?',זה מצמרר. אני גם הייתי רואה אותם נכנסים ויוצאים".

ח"כ מלול פנה לחברי הוועדה: "מה שאני רוצה לבקש מהחברים, מתן כהנא עשה בשבוע שעבר איזה מפגש פיוס. אני מבקש לפחות שהיום נהיה עניינים, מקצועיים, שנדע שברגעים האלה אנחנו צריכים להתאחד. גם לעילוי נשמת העוללים שנרצחו וגם לרפואת הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר