אחרי כמעט שנה

נגזר דינו של אבי המחבל שביצע את הפיגוע הנורא בבני ברק

נאום תמיכה מסית בפעולות הטרור שביצע בנו, הובילו היום את בית המשפט לגזור את דינו של אבי המחבל שרצח חמישה בפיגוע הטרור בבני ברק (טרור)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפיגוע בבני ברק (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

אביו של המחבל שביצע את פיגוע הטרור המחריד בבני ברק בשנה שעברה הורשע בבית המשפט בעבירת הסתה ונידון ל-14 חודשי מאסר לריצוי בפועל. כך מסר היום (ראשון) דובר צה"ל.

הנאשם, אחמד חמארשה, אביו של המחבל שביצע את ההרג המחריד שבו נרצחו חמישה בני אדם, הורשע בעבירת הסתה ותמיכה בארגון עוין, לאחר שתמך בפעולות בנו.

"הנאשם נשא נאום תמיכה במעשי בנו במהלך אסיפה המונית, ולאחר מכן נשא נאום תמיכה, אשר הוסרט ותועד ע"י ערוץ חדשות ופורסם במדיה החברתית", נמסר מצה"ל. "בדבריו, שיבח הנאשם את בנו ומבצעי פיגועים נוספים, וקרא להמשך מאבק אלים בישראל".

עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים. היום, גזר בית המשפט הצבאי על הנאשם עונש מאסר לריצוי בפועל לתקופה של 14 חודשים, עונש מאסר על תנאי וקנס.

לפני מעט יותר מחצי שנה נהרס ביתו של הבן, המחבל דיא חמארשה, שביצע את פיגוע הטרור בבני ברק. פעילות הריסת הבית לוותה בחילופי קש קשים. מחבלים החלו לירות לעבר הלוחמים וסיכנו את חייהם. בתגובה השיבו כוחות צה"ל באש וחיסלו את אחד המחבלים. שישה אחרים נפצעו, בהם 2 במצב קשה ועוד 2 במצב אנוש.

המחבל חמארשה התגורר בכפר יעבד שבאזור ג'נין וריצה בשנת 2013 עונש מאסר בכלא קציעות לתקופה של חצי שנה לאחר כתב אישום שהוגש נגדו באשמת השתייכות לארגון טרור וסחר באמצעי לחימה. בשנה שעברה רצח בפיגוע הנורא את הרב יעקב שלום בן 36 ואב ל-4, הרב אבישי יחזקאל בן 29 ואב לילד קטן, השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל ושני אזרחים זרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר