גולל את הנס שלו | צפו

צביקי פרץ בבכי: "תמיד אנחנו נוסעים מתחנה אחרת, הפעם הרגליים לקחו אותנו לתחנה זו"

שני הפוליטיקאים הבכירים של 'דגל', הגיעו לנחם בבית משפחת פאלי, תחילה הסב סיפר: "אחד הנכדים שנרצח, נקרא על שם הדוד שניצל מפרעות תרפ"ט. אנחנו רואים פה קבלות של אנשים שלא חלמנו, הגיעו לפה נשים חילוניות וקיבלו על עצמן שמירת שבת וכיסוי ראש" | הבן הגדול, צביקי, תיאר את ההחלטה ללכת דווקא לתחנה זו ואיך הוא ניצל | צפו (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הניחום בבית משפחת פאלי • צפו (צילום: ללא קרדיט)

הפיגוע הקשה ברמות בו נהרגו שני האחים למשפחת פאלי והאברך: יו"ר דגל התורה משה גפני וסגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב, הגיעו אמש (שני) לנחם את משפחת פלאי, שם גולל הבן הגדול, צביקי מה קרה בפיגוע.

הפוליטיקאים הגיעו כאמור אמש לניחום אבלים בבית משפחת פלאי בשכונת רמות בירושלים, היושבים שבעה על מות אחיהם ובניהם בפיגוע הרצחני ביום שישי האחרון בבירה.

עם הגיעם לבית, סבם של הילדים סיפר, כי פתחו את הבית לכולם, "אנחנו רואים בזה שליחות, זה לא היה מוות טבעי, משמים שלחו אותנו להיות השליחים ואנחנו פתחנו את האבל לכולם".

הסב סיפר, כי "אחד ההרוגים נקרא על שם הדוד שניצל מפרעות תרפ"ט. אנחנו רואים פה קבלות של אנשים שלא חלמנו, הגיעו לפה נשים חילוניות וקיבלו על עצמן שמירת שבת וכיסוי ראש, עיתונאית אחת סיפרה שהחלה להגיד תהילים".

לאחר מכן ביקשו ח"כ גפני וס. השר מקלב לשמוע מצביקי, הבן הגדול שניצל מהפיגוע את מה שהתרחש בזמן הפיגוע.

צביקי שיתף את הפוליטיקאים בהשתלשלות האירועים ואמר: "תמיד אנחנו נוסעים מתחנה אחרת אך הפעם הרגלים לקחו אותנו באופן לא מוסבר דווקא לתחנה זו, אין לזה שום הסבר מדוע שני האחים שלי יצאו מהרכב לתחנה ואני נשארתי ברכב. ראיתי את כל הפיגוע, אח אחד כן ואחד אחד ניצל.. הכל מאת ה' יתברך".

לאחר מכן עברו לעזרת הנשים שם ביקשו לנחם את אימם של הילדים. "הקב"ה לקח את הטובים ביותר", אמרה האמא, "ומה זה אומר לנו, מיליון אנשים שעוברים שם ואותם הקב"ה בחר, כמה זה חיזוק באמונה, אלו דברים שאי אפשר להבין אותם."

מנחמים את האם

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר לאמר: "יש פה גבורה גדולה של המשפחה, לראות את המשפחה מתמודדת באומץ עם הטרגדיה זו גבורה".

ס. השר מקלב שהיה בזירת הפיגוע ביום שישי וסייע למשפחה ניחם אותם ואמר: "המשפחה מלמדת את כולנו מסכת שלמה של אמונה בקב"ה, לראות את צביקי, בחור בישיבה קטנה מספיד במוצאי שבת היה מצמרר, עם המילים הנכוחות והעביר את המסרים החזקים מצד אחד ואת האהבת האחים במשפחה מאידך כאשר ממול יש כאב גדול כזה".

מקלב הגיע קודם לכן לבית החולים שערי צדק, שם מאושפזים הפצועים מהפיגוע תלמידי ישיבת 'פינקל'. סגן השר מקלב עבר בין מיטות הפצועים שמע מהם את פרטי האסון ושמע אודות הטיפול הרפואי אותו הם עוברים.

מקלב חיזק אותם ואיחל להם החלמה מהירה: "יש לכם זכויות רבות לצאת מאירוע כזה, אנחנו כולנו מתחזקים באמונה, יש הרבה סיבות נסבתיות מדוע זה ניצל או זה לא היה אך אנחנו יודעים כי יש יד מכוננת להכל והכל מאת ה'", אמר להם מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר