הסוף לפינוקי האסירים

השר בן גביר צמצם את זמן המקלחות בכלא; המחבלים מאיימים

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה בימים האחרונים לשב"ס להקציב 4 דקות בלבד למקלחת לכל אסיר ביטחוני. המחבלים מאיימים בתגובה במחאות נרחבות (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הורה בימים האחרונים לשב"ס להקציב כ-4 דקות מקלחת לכל אסיר ביטחוני ובכלא נפחא המהלך כבר נכנס לתוקף. בתגובה, מאיימים המחבלים הפלסטינים לפתוח בצעדי מחאה בכל בתי הכלא בישראל ולא לשתף פעולה עם הסוהרים ואף לפתוח בשביתות רעב נרחבות לקראת הרמדאן.

כרגע, המחאה מתקיימת רק בכלא נפחא, שם האסירים מסרבים לצאת מהתאים לבדיקות והם מוצאים על ידי הסוהרים כשהם אזוקים. הפלסטינים מאיימים להרחיב את מעגל המחאה גם לבתי הכלא רמון, עופר, מגידו, גלבוע וקציעות, שם עדיין לא יושמה הוראת המקלחות מטעמים טכניים.

עד להנחיה של בן גביר, נהנו המחבלים מכ-4 שעות מקלחת ביום לכל אגף וזמן מקלחת לא מוגבל לכל אסיר. כעת הזמן המוקצב לכל אגף עומד על שעה בלבד.

בן גביר הגיב לאיומי המחבלים ואמר: "לא נרתע מאיומי מחבלים נתעבים בכלא ואני נחוש להמשיך להפחית את התנאים שלהם למינימום. לרוצחי ילדים ותינוקות לא מגיע פינוקים, התחלנו ואני מתכוון להמשיך להוריד את התנאים שלהם והאיומים לא רק שלא ירתיעו אותי אלא מחזקים את דעתי שצריך לעשות סדר ולהחזיר את הריבונות שלנו גם בבתי הכלא".

כזכור, לפני כשבועיים הורה בן גביר לסגור מאפיות פיתות בבתי הכלא הביטחוניים רימון וקציעות, שהופעלו בידי אסירים ביטחוניים הכלואים בבתי הכלא הללו וסיפקו למחבלים פיתות טריות מידי יום. המהלכים של בן גביר מלחיצים מאד את המחבלים שמאבדים את הפינוקים שלהם בכלא הישראלי - כשזו למעשה המטרה של בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר