המאבק בטרור

ארבעה מחבלים שיידו בקבוקי תבערה במזרח י-ם נעצרו

משטרת ישראל עצרה בסילואן ארבעה חשודים בחשד למעורבותם בהתפרעויות אלימות, ירי זיקוקין וידוי בקבוקי תבערה לעבר כוחות המשטרה (צבא וביטחון)

(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות מבצעית מוגברת המתבצעת ע״י משטרת ישראל בימים האחרונים במזרח ירושלים יחד עם גורמי הביטחון ורשויות אכיפה נוספות, נעצרו לחקירה 4 חשודים בחשד למעורובם בהפרות סדר אלימות.

החשודים תושבי שכונת סילוואן בגילאי 24-17. על פי החשד, הארבעה נטלו חלק לאחרונה בהתפרעויות אלימות שכוונו נגד כוחות המשטרה ומג״ב, לרבות שיגור זיקוקין והשלכת בקבוקי תבערה.

השבוע פעלו כוחות משטרה של מחוז ירושלים וביצעו את מעצרם של החשודים, שהועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בגין חד לעבירות של השתתפות בהתפרעות, קשר למעשה טרור, תקיפת שוטרים, שיגור חומר נפיץ ועוד. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט, זאת לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עם המעורבים בהתאם.

מדוברות המשטרה נמסר כי "הפעילות המוגברת וריכוז המאמץ המשטרתי במזרח ירושלים בדגש על שמירת הביטחון השוטף, המאבק בפעילי טרור ותומכיו, מעצר מחוללי פשיעה, מסיתים ומפרי סדר אלימים, תמשך גם בימים הקרובים לצורך שמירה על שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר