אימה בלוד

שני חיסולים מחרידים בתוך שעות; הערבים בלוד הודיעו על שביתה

אחמד אבו חמד נמצא ירוי כשהגיע לבקר את ההורים שלו, מותו של תושב העיר אחר נקבע מוקדם יותר לאחר שמטען הוצמד לרכבו (פלילי, משטרה)

איצלה כץ | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ בלוד (צילום: יונתן שאול/פלאש 90)

גבר אותר הערב (רביעי) ברחוב החלוץ בעיר כשהוא ללא רוח חיים. על גופו התגלו סימני ירי ופגיעות חודרות. הפרמדיק שהגיע לזירה תיאר כי כשהגיע, הוא מצא אותו "על המדרכה ללא דופק וללא רוח חיים". מותו נקבע במקום.

מקורביו של ההרוג, אחמד אבו חמד, תושב העיר בן 37, מספרים כי הגיע לבקר את הוריו המתגוררים בעיר ונורה ברחוב.

האירוע הקשה, שהתרחש מעט לפני השעה 20:00, הזה מצטרף לפיצוץ המחריד מוקדם יותר היום בשעות הצהריים. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה, ברחוב מורדי הגטאות בעיר, נאלצו לקבוע את מותו של אדם ששהה ברכב בעת הפיצוץ. חבלני המשטרה שהגיעו לזירה, זיהו שרידים של מטען חבלה שהוצמד לרכב. הרקע הוא פלילי.

בעקבות תחושת חוסר הביטחון בעיר, הכריזו תושביה הערבים של לוד על שביתה כללית מחר, במחאה על הפשע המשתולל ברחובות.

לטענת התושבים, למרות ביקורו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בעיר, והבטחותיו להחזיר את המשילות לאזורי הפשע, הפשע לא נעלם והוא רק הולך וגובר.

בן גביר הכריז כי יטפל בתופעת הנשק הבלתי חוקי במגזר, ואכן במבצע שכונה "מסלול בטוח", הוחרמו כ-100 כלי נשק, בהם רובים, אקדחים ורימונים.

"מברך את המשטרה והמפכ"ל על הפעולה המהירה למעצר עברייני נשק בלוד, שגורמים מדי לילה לסבל לכל תושבי העיר. בעזרת השם נחזיר את הביטחון האישי והמשילות גם ללוד", הגיב בן גביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר