תופעה מדאיגה

עשרה כלי רכב גנובים נתפסו בשבוע: 6 פלסטינים נעצרו | זה הרכב הגניב ביותר

שניים מהם נתפסו רק בלילה האחרון. התופעה של גניבת רכב הולכת וגדלה. רק בשנה שעברה נגנבו מעל ל-10,000 כלי רכב. משטרת ישראל החלה במבצעים יזומים: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב" (משטרה, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
רכב גנוב שנתפס השבוע (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת מודיעין עילית זיהו הלילה (רביעי), רכב חשוד סמוך למחסום רנטיס. השוטרים, שהיו בפעילות יזומה לסיכול גניבות כלי רכב, סימנו לנהג לעצור אך הנהג החל להימלט ומשנחסם - יצא מהרכב ונמלט באופן רגלי. השוטרים פצחו במרדף אחריו בסיומו נעצר החשוד תושב השטחים ונלקח לחקירה.

בדיקה מהירה העלתה כי הרכב בו נסע החשוד, נגנב זמן קצר קודם לכן מאזור המרכז. בעלי הרכב מסוג 'מאזדה' אותר על ידי המשטרה ורכבו הושב לו להפתעתו, עוד טרם הספיק לראות שרכבו נפרץ ונגנב.

בהמשך הפעילות לפנות בוקר איתרו שוטרי תחנת אריאל רכב, גם הוא מסוג מאזדה שנסע בצורה מחשידה, השוטרים עצרו את הרכב, ועצרו את החשוד ובבדיקה נמצא כי אכן גם כלי רכב זה נגנב זמן קצר קודם לכן מאזור המרכז.

מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילויות יזומות במהלך השבוע, נתפסו בסך הכל עשרה כלי רכב גנובים ונעצרו ששה גנבי רכב - כולם תושבי כפרים שונים באזור השומרון. הם הובאו בפני שופט להארכת מעצרם.

במשטרת ישראל מוסרים כי "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

הרכב הגניב ביותר: מנתונים שסיפקה חברת 'איתוראן' עולה כי סוג הרכב האהוד ביותר על גנבי הרכב הם רכבי SUV - רכבי פנאי ושטח. 44% מהרכבים הנגנבים ענו להגדרה הזו. רק 3% מהרכבים הנגנבים הם משאיות.

האזור הגניב ביותר: מנתוני חברת 'איתוראן' עולה כי גוש דן הוא האזור החביב על גנבי הרכב. 30% מהגנבות מתבצעות בגזרה הצפופה במרכז הארץ. בירושלים ומודיעין סובלים פחות - רק 7% מסך הגנבות מתבצע אצלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר