מסר של תיקון

ביוזמת ח"כ משריקי: הבשורה למשפחות עולי תימן

בשורה למשפחות עולי תימן המזרח והבלקן: ביוזמת ח"כ יונתן משריקי הממשלה תאריך את המועד להגשת בקשות לפיצויים למשפחות עולי תימן • משריקי: ללא עבר העתיד שלנו לוט בערפל (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ביום ראשון הקרוב, צפויה הממשלה לאשר את הארכת המועד להגשת הבקשות עבור ההסדר הכספי לפיצוי משפחות עולי תימן המזרח והבלקן בחצי שנה.

החלטת הממשלה מגיעה לאחר פעילות נמרצת של ח"כ יונתן משריקי מש"ס, שחשף בדיון בוועדת הכספים, שורה ארוכה של ליקויים בתהליך הגשת הבקשות, ליקויים שהביאו לכך שמשפחות שזכאיות לקבלת הפיצויים, לא מצליחות להגיש את הבקשות בזמן.

לאחר הדיון פעל ח"כ משריקי מול משרדי האוצר ומשרד ראש הממשלה, על מנת להאריך את המועד שבו ניתן להגיש את הבקשות. המועד המקורי נקבע ל-1.3.2023. על פי החלטת הממשלה שצפויה להיות מאושרת ביום ראשון, המועד יוארך עד ה-1.9.2.

בחודשים אלו צפוי ח"כ משריקי לפעול מול כל הגורמים על מנת להקל על המשפחות להגיש את כל המסמכים ולקבל את הפיצוי המגיע להם.

ח"כ יוני משריקי: "ההחלטה מעבירה מסר ברור של תיקון. המדינה מעבירה את המסר כי היחס לבני הגיל השלישי שהם קבוצת הזכאים של הפיצויים, היא הראשונה במעלה. 'ללא עבר מפואר העתיד שלנו יהיה לוט בערפל'. אני שמח על ההחלטה הצפויה להיות מאושרת בממשלה. אני מודה ליו"ר התנועה אריה דרעי, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' ליו"ר ועדת הכספים משה גפני ולכל הגורמים שנרתמו לסייע להעברת ההחלטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר