נכוותה מקומקום רותח

גאולה: פעוטה חרדית נכוותה ממים רותחים - מצבה בינוני

כונני החירום וההצלה הוזעקו בשעה האחרונה לבית במתחם שנלר - בשכונת גאולה בירושלים, על מנת להעניק סיוע ראשוני לפעוטה בת עשרה חודשים שנכוותה ממים רותחים (חדשות חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
כוחות הצלה בטיפול בשטח | ארכיון (צילום: איחוד הצלה)

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוטה בת כעשרה חודשים, שנכוותה ממים רותחים בביתה בשכונת גאולה בירושלים.

מאיר זנדר חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי בני המשפחה - קומקום מים רותחים נשפך על פלג גופה העליון. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

דודי נייגארטען מתנדב 'צוות הצלה' מוסיף: "כשהגעתי למקום ראיתי תינוקת בת כעשרה חודשים בהכרה מלאה, עם כוויות דרגה שנייה בפלג גופה העליון, לאחר שלדברי בני משפחתה נכוותה כתוצאה מקומקום מים רותחים שנשפכו עליה. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א וצוות הצלה, הענקתי לה סיוע רפואי ראשוני, ולאחר מכן היא פונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב בינוני, להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים."

בתוך כך, צוותי הרפואה של איחוד הצלה (רופא וחובשים) העניקו מוקדם יותר היום סיוע ראשוני לפועל (כבן 40) שנפצע קל עד בינוני לאחר שלדברי חבריו נפל לבור תוך כדי עבודתו ברחוב ארץ חפץ פינת חטיבת הראל בירושלים.

מהזירה בארץ חפץ - (איחוד הצלה סניף ציון)

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות וממליצים למקם את מיחם המים או הקומקום החשמלי במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה אליו. כמו כן חשוב לדאוג שגם לכבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי לא תהיה גישה לילדים או פעוטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר