התינוק בסכנת חיים

צפו בסרטון המזעזע: הפג שנאבק על חייו בתל השומר

בשבוע שעבר פורסמה הידיעה על מצבו הקשה של שלוימי, תינוק פג שנולד בשבוע 33 וסובל מאי ספיקת כליות. בשיחה שנערכה עם הוריו ששוהים לצדו בתל השומר, ספרו כי מצבו לא יציב והצוות הרפואי לוחץ להטיסו לחו"ל במהירות האפשרית (חרדים) בשיתוף ועד הרבנים

שלומי רוצה לחיות | צפו (באדיבות המשפחה)

בשבוע שעבר פורסמה הידיעה על מצבו הקשה של שלוימי, תינוק פג שנולד בשבוע 33 וסובל מאי ספיקת כליות. בשיחה שנערכה עם הוריו ששוהים לצדו בתל השומר, ספרו כי מצבו לא יציב והצוות הרפואי לוחץ להטיסו לחו"ל במהירות האפשרית:

"היום אנחנו שוב בבית חולים, הרופאים אומרים שזה עניין של ימים עד שהגוף שלו יקרוס ואנחנו חייבים לטוס אתו לחו"ל להיערך להשתלת כליות.

ההוצאות הרפואיות של הטיסה, השהות בחו"ל וההשתלה, מגיעות למאות אלפי שקלים ועל רובם אין לנו החזר מקופת החולים.

בעלי עובד בעריכה, ההכנסה החודשית שלנו צנועה מאוד ואנחנו בקושי גומרים חודש. בבית יש לי עוד 7 ילדים, אחת מהם בת 6, ילדה נכה וחולה שצמודה לעובדת זרה.

אני מתחננת אליכם, הילד שלי נולד בשביל לחיות, בבקשה תעזרו לנו לשלם את ההשתלה בחו"ל ולהציל אותו"

לתמיכה הקליקו כאן>>>

פייגי, היא אם לתשעה ילדים המתגוררת בבני ברק, לפי כחודשיים ילדה את שלוימי, אחרי תקופת אשפוז ממושכת.

פייגי ובעלה ידעו שמדובר בתינוק חולה, אבל שום דבר לא הכין אותם נפשית להתמודד מול סבל של עולל זערורי כל כך:

"שלוימי צריך השגחה צמודה 24 שעות ביממה, הוא מאבד נשימה לעיתים קרובות, צורך רק אוכל מיוחד (רנוסאט) והכליות שלו לא מתפקדות, בכל פעם שהוא מעלה חום מעל 37.5 מעלות, הוא נמצא בסכנת חיים.

מאז הלידה כמעט לא הייתי בבית, שלוימי נכנס ויוצא מהבית חולים והמצב הבריאותי שלו לא יציב. הילדים בבית מבולבלים, מחכים להרגיש את התינוק החדש, ואין לי אפילו חמש דקות להסביר להם כמה המצב מורכב" שתפה פייגי.

"בעלי עובד בעריכה, ההכנסה החודשית שלנו צנועה מאוד ואנחנו בקושי גומרים חודש, בבקשה תעזרו לנו להציל את שלוימי ולחזור אתו בריא ושלם לילדים שמחכים לנו בבית" בקשה בדמעות.

לתמיכה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר