ההסתה משתוללת

"אנחנו נגמור אתכם" | צעיר חרדי ניצל מלינץ' של בריון חילוני בירושלים

צעיר חרדי כבן 19 נסע בתחבורה הציבורית בירושלים, אך כשירד בתחנה - בריון חילוני החל לתקוף אותו באלימות קשה | "כל החרדים סוחטי כספים וגונבים את המדינה", הסביר הבריון, "אנחנו נגמור אתכם, עד שלא תהיו פה יותר" | עוברי אורח התערבו והצעיר ניצל מהלינץ' אך נזקק לטיפול רפואי | כל הפרטים (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ההסתה משתוללת והופכת למסוכנת: צעיר חרדי כבן 19 נסע אמש (שני) בתחבורה הציבורית בירושלים וניצל מלינץ' של בריון חילוני, כך נודע ל'כיכר השבת'.

הצעיר, עלה אל האוטובוס כשמקביל אליו עלה גם בריון חילוני, גדול מימדים. כאשר הצעיר החרדי ירד בתחנה, בסמוך למקום מגוריו, ירד אחריו גם הבריון.

זמן קצר לאחר מכן, תפס הבריון הלז את הצעיר החרדי והכה אותו עד זוב דם, כשהוא מפטיר לעברו בשנאה יוקדת: "כל החרדים סוחטי כספים וגונבים את המדינה".

הבריון, הוסיף ואיים: "אנחנו נגמור אתכם, עד שלא תהיו פה יותר. לכו לברוקלין". בשלב זה, עוברי אורח שחזו במחזה האימים, נחלצו לסייע לצעיר החרדי לחמוק מהבריון שהמשיך לגדף ולקלל.

ל'כיכר השבת' נודע כי הצעיר החרדי נפצע כתוצאה מהאלימות הקשה שהופנתה כלפיו, ונזקק לטיפול רפואי. בסיומו, הוא פנה אל תחנת המשטרה והגיש תלונה כנגד התוקף.

חברו של הצעיר החרדי אמר ל'כיכר השבת' כי "אם לא התושייה של עוברי האורח שבדיוק חלפו בסמוך והזדעזעו מהמראות הקשים, זה היה יכול להיגמר אחרת לחלוטין לא עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר