צפו בדברים

האחראית על התקיפה: "למרות הניצול הציני, צה"ל תקף במדויק"

ראש מדור במרכז האש של פיקוד הדרום, רב-סרן מ', מסרה פרטים על התקיפה הבוקר של צה"ל כנגד מטרות של ארגון הטרור חמאס בתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל (צבא וביטחון)

שני המתחמים המותקפים (צילום: דובר צה"ל)
תיעוד התקיפה עצמה (דובר צה"ל)

ראש מדור במרכז האש של פיקוד הדרום, רב-סרן מ', מסרה הבוקר (חמישי) פרטים נוספים על התקיפה של צה"ל על מטרות חמאס בעזה. "לאחר ירי הרקטות לעבר הארץ המשכנו לפגוע ביכולות של ארגון הטרור ותקפנו הבוקר שתי מטרות התעצמות של ארגון הטרור חמאס".

"אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי שמשמש בין השאר לאיחסון אמצעי לחימה, כאשר אחד מהם היה צמוד למספר מבנים אזרחיים ורגישים. גם כאן ניתן לראות את הניצול של הציני של חמאס באוכלוסיה המזרחית ואת יכולות התקיפה המדויקות של צה"ל", אמרה הקצינה הבכירה.

"אנחנו רואים את ארגון הטרור חמאס כאחראי לכל מה שנעשה ברצועת עזה והוא ימשיך לשלם מחיר כבד בכל פעם שיהיו הפרות ביטחוניות נגד מדינת ישראל", הצהירה הקצינה.

תיעוד התקיפה עצמה (דובר צה"ל)

כזכור, הבוקר מסר דובר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס, הממוקם במרכז רצועת עזה. במקביל, נתקף מתחם צבאי של הארגון בצפון הרצועה, המשמש בין היתר לאחסון אמצעי לחימה ימיים של חמאס.

המתחם ממוקם בסמוך למסגד, מרפאה, בית ספר, בית מלון ותחנת משטרה במטרה להקשות את התקיפות הישראליות עליו.

התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטות מוקדם יותר הלילה לשטח ישראל. תקיפה זו מהווה פגיעה משמעותית ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס ברצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר