רצה לבצע ירי

מנסה לפגוע בחיילים וחוטף כדור בראש | צפו בתיעוד משכם

תיעוד חדש מראה את הרגעים בהם מחבל מנסה לבצע ירי לעבר לוחמי צה"ל, אך הם מקדימים אותו ופוגעים בראשו והוא נופל ומתמוטט. בהמשך נקבע מותו (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

הירי בשכם: אחרי הדיווח על מותם של עשרה מחבלים בשכם במבצע של כוחות הביטחון, היום (חמישי) מתפרסם תיעוד מרגע הירי על אחד המחבלים.

בתיעוד נראה המחבל כשהוא מנסה לפגוע בלוחמים, אך הם מקדימים אותו ופוגעים בראשו, מה שאילץ את הפלסטינים לקבוע את מותו.

כזכור,

"ידיעת הזהב" על מיקום שלושת המבוקשים חוסאם אסלים, מחמד א פתאח ווליד דחיל התקבלה בשב״כ בשעות הבוקר (רביעי) המוקדמות.

המידע שהביא השב״כ הצביע על דירת מסתור בלב הקסבה של שכם. המידע התקבל בחפ"ק של השב"כ שם ריכזו מאמץ במצוד אחר המחבלים.

מאוחר יותר, כששעות הבוקר עדיין מוקדמות יחסית, נערכו לוחמי הימ"מ וצה"ל לכניסה לדירת המסתור, כשעל פי המידע שהגיע לשב"כ, המחבלים בחרו בדירה הזאת לפגישה כי הגעת כוחות ישראלים מאוד מורכבת.

10:00 בבוקר: כוחות הימ"מ וכוחות של היחידה המבצעית של השב״כ נכנסים ללב שכם ומתחילים לכתר את הדירה בה מסתתרים המחבלים.

אחרי כיתור הבית, למעלה ממאה לוחמים של סיירת גולני נכנסים לשכם ויוצרים מעגל אבטחה רחב יותר סביב הדירה כדי למנוע מחמושים פלסטינים להגיע לדירה. הפעילות החריגה יוצא לדרך באור יום בזמן שהשווקים בשכם הומי אדם והרחובות עמוסים בבני אדם.

10:30 בבוקר: אחד מהמבוקשים מנסה להימלט מהדירה ומחוסל על ידי הכוחות. בזמן ניסיון ההימלטות הכושל, שני המבוקשים האחרים מתחילים לבצע ירי לעבר הכוחות שמכתרים את הבית.

הכוחות כורזים למבוקשים להסגיר עצמם, אבל הם מסרבים. אחד מהם מעלה פוסט לרשת 'פייסבוק', וקרא למחבלים נוספים בשכם להגיע לקסבה ולסייע בלחימה נגד כוחות הביטחון.

11:30 לפני הצהריים: הכוחות מבצעים ירי של טיל לעבר הבית, זאת בזמן שהמבוקשים בבית מפיצים הודעה קולית לחמושים בשכם שאם הם מחוסלים הצוואה שלהם זה להמשיך לבצע פיגועים נגד ישראל.

12:00 בצהריים: דירת המסתור קורסת בעקבות כמות הירי ובעקבות כך המבוקשים מחוסלים., הכוחות במקום נכנסים לדירה, לוקחים את הנשקים של המחבלים, אוספים ראיות ומתכוננים ליציאה. רק לאחר שנסגר המעגל ואומת שאכן מדובר בשלושת המבוקשים החל מבצע היציאה משכם.

13:00: שלוש שעות אל תוך המבצע, כלל הכוחות יוצאים משכם בזמן ששם מאות פלסטינים מנסים לפגוע בכוחות בזמן היציאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר