לילה של טרור

בעקבות קריאת 'גוב האריות': עימותים בעזה ובשטחי יו"ש

ארגון הטרור המקומי בשכם, ביקש מהפלסטינים להביע תמיכה בטרור בעקבות הפעילות השבוע בעיר שכם - ואלפים יצאו לרחובות הערים ביו"ש וברצועת עזה (ביטחוני)

(צילום: Atia Mohammed/Flash90)

בעשרות מוקדים ברחבי יהודה ושומרון, מזרח ירושלים ורצועת עזה, יצאו הלילה, ליל שישי, אלפי פלסטינים להביע תמיכה עם ארגון הטרור 'גוב האריות'.

ההתפרעויות בחוצות הערים הערביות, נערכו בעקבות קריאת ארגון הטרור גוב האריות, להוכיח כי יש שותפות בין הפלסטינים בכל מקומות מגוריהם.

בהצהרה שפרסם ארגון הטרור המקומי בעקבות הפעילות של כוחות הביטחון השבוע בשכם, הם הצהירו כי הם נערכים לנקמה נגד ישראל, שתבוא בקרוב.

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הניה הביע הזדהות עם גוב האריות: "מצדיעים לעם שיצא בכל המוקדים בתגובה על הטבח בשכם. אנו עומדים בגאווה לנוכח ההמונים שצעקו את קולות האמת והכריזו שהתנגדות היא גורל, לא אופציה. הקרב עם האויב יוביל לאלימות קשה כדי לשבור את הכובשים ולגרשם מהארץ".

"עמנו וההתנגדות האמיצה והנועזת לא יאפשרו לאיש לבטל את ההתקוממות ההולכת וגוברת ואת כל הניסיונות להתעלות מעל דם השהידים, כאב האסירים ושאיפות עמנו לחירות, שיבה ועצמאות", הוסיף הניה. "המהפכה הזו תהיה ברוח ובדם".

ראש הממשלה של הרשות הפלסטינית, מחמד אשתיה הזהיר כי "המצב בשטחים מסוכן ביותר והוא לקראת הסלמה נוספת בצל הממשלה הישראלית-הקיצונית שרק מאמינה בעוד התנחלויות, הרג, פלישות וייהוד המקומות הקדושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר