"סכנה מיידית"

בריטניה: בכירים יהודים סומנו כמועמדים לחיסול על ידי איראן

השר לביטחון לאומי של בריטניה מזהיר כי כנופיות פשע מאורגן שמפעילה איראן בממלכה סימנו בכירים בקהילות היהודיות בבריטניה כיעד להתנקשות אפשרית | מדובר בתכנית איראנית לפעולות נגד יהודים ברחבי העולם במקרה של תקיפה צבאית נגד מתקני הגרעין שלה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השר הבריטי לביטחון לאומי, טום טוגנדהט, מזהיר כי כנופיות פשע מאורגן שמפעילה איראן בממלכה סימנו בכירים בקהילות היהודיות בבריטניה כיעד להתנקשות אפשרית, וציין כי כוחות הביטחון מאבטחים כמה מן המאויימים.

"יש לנו מידע מודיעיני מאוד ברור לגבי פעילותם של משטרים עוינים בבריטניה ואנחנו עוקבים מקרוב אחר מה שעושים הסוכנים שלהם והמקורבים להם. אנחנו יודעים שהאיראנים משתמשים בשיטות עקיפות לביצוע הפעולות האלה ואף מגייסים לשם כך כנופיות פשע מקומיות".

הוא הדגיש: "לא הייתי מזכיר שיש מטרות ישראליות ויהודיות בבריטניה על הכוונת האיראנית אם לא הייתי חושה לסכנה ברורה ומיידית. ראינו בעבר איומים ופעילות מבצעית איראנית שהופנתה נגד יהודים בבריטניה ואני לא מקל ראש גם בהתרעות הנוכחיות".

את הדברים אמר אחרי הדיווח של ה"ג'ואיש כרוניקל" הבריטי, כי איראן ערכה "מיפוי" של בכירים יהודים וקהילות יהודיות ברחבי העולם, במטרה לפגוע בהם ח"ו אם יפציצו את מתקני הגרעין שלה.

קתרין פרז-שקדאם, עיתונאית יהודייה שנפגשה עם האייתוללה חמינאי, המנהיג העליון של איראן שלא ידע כי היא יהודיה, חשפה את הפרטים המזעזעים.

היא סיפרה בראיון ל"ג'ואיש כרוניקל" כי "חמינאי נראה מפחד רק מדבר אחד: מתקפה ישראלית. הוא מאמין באיומים של נתניהו, והוא גם יודע שלעת עתה ישראל עדיפה מבחינה צבאית".

ולכן, במהלך אירוע סגור נמסר לנוכחים על התוכנית למפות את הקהילות היהודיות ברחבי העולם "כולל ארגונים לא ממשלתיים המנוהלים ע"י יהודים, אנשי עסקים בולטים, רבנים, כולל מקומות המגורים שלהם ושל משפחותיהם, על מנת שיוכלו לפגוע בהם בשעת הצורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר