תומכי גוב האריות

נעצרו חשודים בהשלכת בקבוקי תבערה בציר מעלה אדומים

המשטרה עצרה ארבעה חשודים בהלשכת בקבוקי תבערה לעבר ציר מעלה אדומים הישן • ברכב של החשודים נתפסו סרטים עם כיתוב של אלקסאם וגוב האריות, וסכין (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה.)

במסגרת פעילות מבצעית של משטרת ישראל במזרח ירושלים, שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב עצרו במהלך סוף השבוע ארבעה חשודים המעורבים בהשלכת בקבוקי תבערה לעבר ציר מעלה אדומים הישן. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ארבעת החשודים, תושבי מזרח ירושלים בגילאי 18-17, נעצרו בחשד שבליל שישי השליכו בקבוקי תבערה לעבר רכבים חולפים בציר מעלה אדומים הישן.

מיד לאחר הדיווח על האירוע, כוחות משטרה הוזעקו למקום ובסיוע והכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, השוטרים זיהו רכב סמוך למקום ובו ארבעה חשודים המעורבים במעשה והם נעצרו על ידי השוטרים. בנוסף, השוטרים תפסו מספר בקבוקי תבערה (לפני/ אחרי שימוש) בזירת האירוע.

במשטרה ציינו כי בחיפוש שערכו השוטרים ברכב בו נתפסו החשודים, נתפסו סרטים עם כיתוב של אלקסאם וגוב האריות, וסכין.

החשודים שנעצרו, הובאו לחקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים ונבדק החשד כי הם מעורבים באירועים נוספים של השלכות בקת"ב שהתרחשו מוקדם יותר ביום מעצרם. אמש, מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט עד ליום שני.

מהמשטרה נמסר: "הפעילות המוגברת וריכוז המאמץ המשטרתי במזרח ירושלים בדגש על שמירת הביטחון השוטף, המאבק בפעילי טרור ותומכיו, מעצר מחוללי פשיעה, מסיתים ומפרי סדר אלימים נמשכת, לצורך שמירה על שלומם ובטחונם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר