הטרור בשומרון

ראש המועצה היה עד לפיגוע: "היה מטווח אפס, נראה נורא"

שי אלון ראה בעיניו את הפיגוע המחריד בשומרון ותיאר את רגעי האימה ואת ירי המחבלים: "זה היה מחזה נורא, זה קרה מאחוריי, מטווח אפס" (ביטחון)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בשומרון, היום (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, נכח בפיגוע הטרור המחריד היום (ראשון) בחווארה שבשומרון, ותיאר את רגעי האימה. הוא סיפר כי המחבל ירה לעבר הנרצחים, מטווח אפס.

"הירי התרחש ממש מאחוריי", סיפר אלון. "זה היה נראה נורא - הירי היה מטווח אפס. אתה מוקף מימין ומשמאל, אין אפשרות לצאת. לא ייתכן שמחבלים יכולים להחזיק נשק בכזו קלות ולירות בחופשיות מטווח אפס לאור יום".

לדבריו, "הפיגוע הנורא הזה מראה שוב כי יש חוסר משילות מוחלט ביהודה ושומרון והאיום על התושבים היהודים באזור הוא ממשי יותר מאי פעם. צריך להכניע את הטרור אחת ולתמיד, לצאת למלחמת חורמה כנגד מבקשי רעתנו ולהחזיר את הביטחון לתושבים כמו שהובטח לנו".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף הגיב לפיגוע בשומרון: "אני כואב את הפיגוע הקשה בשומרון. הממשלה בה אני יושב, נבחרה כדי להילחם מלחמת חורמה בטרור, לא כדי להפקיר את ביטחוננו בידי אחרים. אעשה כל אשר ביכולתי כדי לוודא שאכן כך יהיה".

יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן התייחס לפיגוע והאשים את אבו מאזן: "פיגוע ירי קשה בשומרון והכל בגלל הסתה ברורה מצידו של אבו-מאזן. אותו אבו מאזן שעם שליחיו היום נפגש הנגבי בהוראתו של נתניהו. נתניהו לא לומד מטעויות עבר ומשדר חולשה לאויבים שלנו ומי שנאלץ לשלם את המחיר הם אזרחי מדינת ישראל. משתתף בצערם העמוק של המשפחות. יהי זכרם של הנרצחים ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר