גל טרור

הנהלים ישונו? בן גביר יבחן נתינת נשק למתנדבי ההצלה

במענה לפניית ח"כ ארז מלול מש"ס, אומר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי בכוונתו לבחון את שינוי הנהלים ולאפשר למתנדבי ארגוני ההצלה לקבל רישיון לנשק (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הודיע היום (שלישי) במכתב ששיגר לח"כ ארז מלול מש"ס, כי בכוונתו לבחון את שינוי הנהלים ולאפשר למתנדבי ארגוני ההצלה לקבל רישיון לשאת נשק.

תשובתו של השר לביטחון לאומי, הגיע לאחר פנייה דחופה בנושא שהגיש ח"כ ארז מלול, בעקבות הפיגועים בשכונת נווה יעקב ושכונת רמות, אזורים חרדיים שבהם יש נוכחות גבוהה של מתנדבי הצלה ומנגד מחסור חמור בנושאי נשק.

במכתב ששיגר לשר בן גביר כתב ח"כ ארז מלול: "לצערנו הרב בארצנו אנו מתמודדים על גל טרור, אשר גבה מאתנו מחיר דמים כבד. לא ניתן שלא להבחין שהמחבלים בוחרים את יעדי הפיגוע שלהם בעיקר באזורים חרדים, מתוך הבנה ששם יש מיעוט אנשים חמושים שיכולים לעצור אותם מלטבוח באנשים נשים וילדים".

ח"כ מלול התריע במכתבו כי ההחלטה שלא לאשר נשק למתנדבים, מסכנת את המתנדבים שמגיעים לזירה ומונעת מהם אפשרות לנטרל את המפגע ולמנוע את המשך הפגיעה בחיי אדם: "המצב הנוכחי דורש תיקון מידי של התבחין בכל הקשור להרחבת תחולתו על מתנדבי הצלה ללא הבדל השייכות הארגונית שלהם. בנוסף מפניות של אלו שעומדים בקריטריונים אני למד, כי הבירוקרטיה יוצרת סחבת לא הגיונית בקבלת רישיון נשיאת נשק".

כעת, כאמור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע כי בכוונתו לבחון את שינוי הנהלים ולאפשר למתנדבי ארגוני ההצלה לקבל רישיון לנשק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר