התקשורת והמפגינים מיתממים?

אוי, הצביעות: "איפה הייתם כששוטרים הכו ללא רחם בחרדים, רק עכשיו התעוררתם?"

הכותרות בכלי התקשורת והמפגינים זועקים היום ללא הפסקה, על האלימות המשטרתית "הנוראית", אך למרות שמפגינים חסמו את הצירים המרכזיים במדינה ולא נשמעים להוראות המשטרה, השוטרים היו עדינים, ורק לאחר שעות הביאו מכת"ז עם מים רגילים | פרשן 'כיכר' זעם: "פתאום אתם מתעוררים, ראיתם מה אנחנו עברנו?" (חדשות)

הפגנות חרדים מול חילוניים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת, אריק מרמור, פלאש 90)

החל משעות הבוקר (רביעי) אלפי מפגינים יצאו למחות ברחבי הארץ כנגד הרפורמה המשפטית, כאשר לקראת הערב הם מתכוונים לעלות ולהפגין בירושלים.

נדמה שלראשונה מאז החלו ההפגנות הנוכחיות, המשטרה השתמשה בכוח מופרז, כאשר היא זרקה רימוני הלם על המפגינים וגרמה לפציעה של אחד המפגינים וכן השתמשו במכ"תזית ובמעצר ברוטלי של עשרות אנשים.

נכון, המשטרה פועלת בכוח, את זה אנחנו יודעים בציבור החרדי היטב, כאשר אנו נאלצים לספוג פעם אחר פעם אלימות משטרתית בלתי סבירה, אך השאלה הנשאלת ביום סוער כזה, כאשר כל כלי התקשורת מתעסקים בכל הכותרות הראשיות רק בהפגנה ומשגרים פושים ללא הפסקה, על האלימות המשטרתית "הנוראית", נכון, באמת זו אלימות שעוברת כל גבול. אך היכן היו כל אותם מזדעקים, כאשר הציבור החרדי ספג אלימות כזו, האם גם הם גינו, האם היה אכפת להם?

אלימות משטרתית בעבר נגד מפגינים חרדים

היטיב להגדיר זאת הפרשן הפוליטי של 'כיכר השבת', שעלה היום לריאיון בחדשות 12 וזעם על התנהלות התקשורת והמפגינים: "בשעתיים האחרונות אני צופה בטלוויזיה במשרד ואני מתפוצץ, מראיינים אחד שראה שהשפריצו ממכת"ז או שזרקו רימון הלם. תגידו אתם נורמליים?", תהה כהן בצדק.

העימות באולפן חדשות 12 שחשף צביעות

"איפה הייתם בשנים האחרונות", תהה פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, "בהפגנות של החרדים השתמשו בפרשים, ברימוני הלם, במכת"זיות לא עם מים שקופים כמו היום בתל אביב, אלא עם בואש מסריח, אני עצמי שהלכתי לסקר את ההפגנות חטפתי מים מסריחים, זרקו עלינו רימוני הלם - על כל העיתונאים החרדים, אף אחד אז לא התייחס וזה לא עניין אף אחד".

העימות באולפן (באדיבות חדשות 12)

"אבל עכשיו", הוסיף כהן, "פתאום, שזה מגיע לתל אביב, אז כל כלי התקשורת אומרים אוי אוי, יש פה אירוע חריג, תראו מה המשטרה עושה לנו, מה שזה שבן גביר מתערב. למה כשזה היה אצל החרדים מישהו התערב? ראיתם את עמר בר לב מתערב בסיפור הזה, מה ההבדל בדיוק?".

אחד הנוכחים באולפן, אלדד תמיר מנכ"ל בית השקעות הגיב: "אין קשר בין הדברים, פה המפגינים מוחים על הפיכה משטרתית על זה שרוצים להרוס את המדינה, יש פה הובלה למלחמת אזרחים, הנושא הוא שהממשלה מובילה למלחמת אחים".

אלימות משטרתית בעבר נגד מפגינים חרדים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ישי כהן הגיב: "כשהיה את חוק הגיוס, הפלג הירושלמי סבר שזה מלחמת שמד מבחינתם, שהורסים להם את היהדות, אז למה ככה עשו להם?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר