כזה דבר עוד לא היה

כך תיכנסו להגרלה על הטלית שבה התעטף מרן שר התורה בתפילותיו

כעת החליטו בני המשפחה להשתמש בטלית כדי להמשיך את מורשתו של מרן זצ"ל, אשר ראה ב'קופת העיר' פרי טיפוחים, ופרויקט חיים אישי

ימים אחדים לפני הסתלקותו קיבל מרן שר התורה טלית חדשה (באדיבות המצלם)

כזה דבר עוד לא היה לנו: הטלית הקדושה שבה התעטף מרן שר התורה, רשכבה"ג הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, עומדת להימסר בימים הקרובים לידיו של אחד מהתורמים 'מתנות לאביונים' דרך קופת העיר – הקופה שכל גדולי התורה סמכו עליה את ידיהם והגדירו אותה כמעולה שבצדקות.

באופן יוצא דופן היה מרן שר התורה זצ"ל, מטפח את 'קופת העיר'. הוא ראה בה פרויקט חיים אישי ופרי טיפוחים שלו. עשרות פעמים בשנה היה מזמן את ראשי הקופה לשיחות של עדכון ועידוד להמשיך בפעילותם. בכל ערב חג, בכל עת רצון, בכל הזדמנות, היה מעניק תרומה הגונה ל'קופת העיר', כותב מכתבי ברכה לתורמים, מחדש סגולות נפלאות במיוחד עבור התורמים, ומעניק מברכות קודשו בלי גבול, לכל מי שסייע להמשך פעילותה של קופת הצדקה הטהורה הזאת.

למתנות לאביונים וכניסה להגרלה הנדירה הקליקו כאן>>>

בימים האחרונים לפני הסתלקותו לשמי מרון, ב'שושן פורים' אשתקד, קיבל מרן זצ"ל טלית חדשה להתעטף בה בתפילותיו. עם פטירתו, נותרה הטלית מיותמת, וכעת החליטו בני המשפחה למסור אותה לידי 'קופת העיר', על מנת שתיערך עליה הגרלה בין התורמים את ה'מתנות לאביונים' שלהם דרך הקופה. בכך מבקשים בני המשפחה להשתמש בחפץ של קדושה שהותיר אחריו מרן, כדי להמשיך את מפעל חייו ואת המורשת שלו. כך מסייע מרן זצ"ל גם השנה, למגבית השנתית המרכזית של 'קופת העיר'.

התרומה תיערך בין כלל התורמים אשר יתרמו סכום של 360 שקלים או יותר, למתנות לאביונים באמצעות 'קופת העיר'.

מנהלי הקופה מציינים שמאחר ומדובר במערך אדיר של איסוף וחלוקת כספים, מומלץ מאוד להקדים את התרומה כבר לימים אלו, ולמנות את אנשי 'קופת העיר' לשליחים לדבר מצווה, שיעניקו את ה'מתנות לאביונים' ביום הפורים עצמו בשם התורם, וכך יקיים את המצווה בהידור.

"המטרה היא שהאביונים יוכלו להספיק להשתמש בכסף כדי לקנות את צורכי סעודת הפורים", מסבירים אנשי הקופה, "ולכן, הדרך הטובה והיעילה ביותר היא לתת את הכסף עוד היום, כדי שביום הפורים, בשעות הבוקר, כבר ידפוק שליח של 'קופת העיר' על דלת המשפחה הנזקקת, ויעניק לה את המעטפה עם הכסף שלכם, בשליחותכם ובשמכם".

למתנות לאביונים וכניסה להגרלה הנדירה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר