אחרי הפיגוע המחריד

זה מה שאחות הקדושים יניב הי"ד אמרה לנתניהו ושרה כשהגיעו לנחם

ארבעה יממות אחרי הפיגוע שבו נרצחו שני בני המשפחה, התייצבו ראש הממשלה ורעייתו בבית יניב בהר ברכה. זה מה שנאמר במהלך הניחום (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו הגיעו היום (חמישי), ליישוב הר ברכה, לנחם את משפחת יניב, ששני בניה - הלל ויגל הי"ד - נרצחו בפיגוע ירי בחווארה בתחילת השבוע.

רה"מ ורעייתו שמעו מההורים, אסתי ושלום יניב, על הבנים, על ערכי ההתנדבות והנתינה שהניעו אותם וגם על השבת המשפחתית האחרונה שעשו כולם יחדיו, רגע לפני הפיגוע האכזרי.

רה"מ נתניהו אמר: "אם הם היו יכולים הם היו רוצחים את כולנו, אבל הם רוצים לעקור אותנו. אני אומר, התשובה שלנו היא להלום בהם ולהעמיק את השורשים.

"אנחנו קיבלנו שורה של החלטות בזמן האחרון, מול מציאות בינלאומית לא פשוטה, להעמיק את השורשים, להעמיק את ההתיישבות ולהרחיב את האחיזה שלנו במולדת. זה הקרב שבו אנחנו נמצאים, שני הבחורים הנפלאים האלה נפלו בקרב על המולדת".

רה"מ נתניהו אמר לאם, אסתי יניב: "מה שאתם עברתם שם בעקירה הזאת (בגוש קטיף) - אם הדבר תלוי בי, זה לא יהיה יותר. ההיפך - לא לעקור, לנטוע!".

שרת נתניהו אמרה: "לצערי יצא לי להיות אצל לא מעט משפחות שכולות, ואני תמיד אומרת איך אני מגיעה להכיר ולשמוע על בחורים נפלאים כאלה אחרי שהם אינם".

האחות רחל סיפרה לראש הממשלה ורעייתו כי היא רוצה להמשיך לגור בהר ברכה, אבל בתחושת ביטחון. רה"מ השיב לה כאח שכול: "יש לנו עוד הרבה מה לעשות בביטחון, ולצערי אנחנו כל פעם מאששים מחדש את האמירה שארץ ישראל נקנית בייסורים, ואין ייסורים גדולים ממה שאתם עוברים. אני ישבתי שבעה על אח אחד, שני אחים זו מכפלת יגון נוראית". עוד הוסיף: "לנו יש משימה – להיאחז בארץ, להגדיל את הביטחון, להכות במרצחים. אלה הדברים שאנחנו נעשה".

בתום הביקור יצאו המשפחה עם רה"מ ורעייתו למרפסת ביתם המשקיפה על הרי השומרון, רה"מ נתניהו אמר: "על זה אנחנו נאבקים. אני הייתי פה על הגבעות האלה כשלא היה פה כלום. היה פה עבר ויהיה עתיד. עכשיו אנחנו נמשיך את העתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר