המחאות נגד הרפורמה

המפכ"ל: גם לזכות המחאה יש גבול, לא נאפשר ונדליזם

מפכ"ל המשטרה התייחס למחאות נגד הרפורמה והבהיר: "גם לזכות המחאה והדמוקרטיה יש גבולות, לא נגבה ונזליזם, חסימת עורקים ראשיים שישבשו את התנועה ובטוח לא נקבל תקיפת שוטרים" • לפיד למשטרה: "תנו להם להפגין, זוהי זכות יסוד וידעתם בעבר להכיל את ההפגנות ולא לפגוע באיש" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, התייחס הערב (מוצאי שבת) למחאות נגד הרפורמה המשפטית והבהיר: "גם לזכות המחאה והדמוקרטיה יש גבולות".

במהלך הערכת מצב במחוז תל אביב התבטא המפכ"ל: "אנחנו מנסים לאפשר את המחאה ככל שניתן בתל אביב, ירושלים ומקומות נוספים בארץ. גם לזכות המחאה והדמוקרטיה יש גבולות ובמסגרת זו אנחנו מצפים מכולם לכבד אותם".

שבתאי הדגיש: "לא נגבה ונזליזם, חסימת עורקים ראשיים שישבשו את התנועה ובטוח לא נקבל תקיפת שוטרים. במצב כזה אין לי ספק שנפעיל את כל היכולות שמותרות לנו על פי חוק".

מוקדם יותר התייחס יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, למחאה ופרסם הודעה בה קרא לשוטרים לאפשר את המחאה: "תנו להם להפגין, זוהי זכות יסוד וידעתם בעבר להכיל את ההפגנות ולא לפגוע באיש. שימרו על שלומם ועל זכויותיהם, מינעו הסלמה ועשו הכל כדי להמנע מאלימות.

"המפגינים הם הילדים שלכם, האחים והאחיות שלכם, ההורים שלכם ולעתים סבא וסבתא שלכם. שימרו עליהם מכל משמר".

בתוך כך, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עושה את דרכו לחפ"ק המשטרתי במחוז תל אביב בכדי לעקוב מקרוב אחר התנהלות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר